کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش وب‌سایت Cnet، در حالی که مردم در گوشه و کنار جهان به فرآیندهای دورکاری رو آورده‌اند و ترجیح می‌دهند به منظور عدم ابتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده‌تر آن در خانه بمانند، یکی از فناوری‌های به عنوان راهکار نجات بخش توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار گرفت: تماس تصویری.
به نوشته‌ی همکاران سیستم، طی یک ماه گذشته که ویروس کرونا تمامی کشورهای جهان را درگیر کرد میزان استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی گوگل؛ Meet افزایش قابل ملاحظه یافت. گوگل روز گذشته اعلام کرد این سرویس روزانه بیش از ۲ میلیون کاربر جدید جهانی را تحت پوشش قرار می‌دهد و این در حالی است که مردم دنیا بیش از هر زمان دیگر به دنبال روش‌های ارتباطی برای انجام فعالیت‌های کاربری و برقراری ارتباط با اعضای خانواده هستند تا در خانه بمانند.
شرکت Red Hat هم اکنون یکی از زیرمجموعه‌های واحد خدمات ابری دوگانه IBM محسوب می‌شود و قرار است تغییرات بنیادین در سرویس C-Suite این شرکت اعمال کند. «جینی رامتی» مدیرعامل IBM که از سال 2012 میلادی سکان این شرکت را در دست داشت و چندی پیش کناره‌ گیری کرد، تا پایان سال 2020 به عنوان یکی از مدیران اصلی هیئت مدیره این شرکت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و پس از آن قصد دارد بعد از 40 سال کار کردن در شرکت IBM بازنشسته شود.
این شرکت برای جانشینی وی «آرویند کریشنا» را در نظر گرفته است که از سال 1990 میلادی با IBM همکاری کرده است. آقای کریشنا پیش از این مدیر توسعه خدمات پردازش ابری و نرم افزارهای شناختی IBM بود و انتخاب او تاکید بیشتر شرکت بر استراتژی‌های ابری را نشان می‌دهد. کریشنا از جمله افرادی بود که در جریان خرید 34 میلیارد دلاری Red hat توسط IBM نقش عمده‌ای برعهده داشت.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه