پوشیدنی
مصطفی طبری۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ آبان

هدست های واقعیت افزوده نسل جدید هدست های واقعیت مجازی خواهند بود. شرکت ایسوس تمایل دارد نسخه ای ویژه و مخصوص به خود از HoloLens مایکروسافت را تولید کند. هولولنز در واقع نوعی کلاه و هدست است که می تواند هولوگرام ها را در دنیای واقعی نمایش دهد.
جانی شی رییس کمپانی ایسوس بطور عمومی اعلام کرد که همچنان در حال ارزیابی اطلاعات برای تولید یک هدیت واقعیت افزوده منحصر بفرد می باشند و بنابراین کاربران باید مدتی صبر کنند.
مایکروسافت با طراحی هولولنز امیدوار است تا به هدف جذب 1 میلیارد کاربر در پلتفرم ویندوز 10 دست پیدا کند.
تجربه هولوگرام ها چندان ارزان نخواهد بود. در حال حاضر یک کیت توسعه HoloLens برای خریداران 3000 دلار هزینه خواهد داشت. البته قسمت نسخه مخصوص مشتریان عادی کمتر خواهد بود.
اما باتوجه به تمایل ایسوس برای ساخت هدست واقعیت افزوده خودش، این احتمال وجود دارد که با قیمتی بسیار مناسب تر بتوان دنیای هولوگرام ها را تجربه کرد.
اگرچه مایکروسافت با نمایش یک دموی فوق العاده جذاب به معرفی هدست HoloLens پرداخت، اما به گفته برخی بازی سازان و فعالین حوزه واقعیت مجازی، میدان دید محدود و کوچک این هدست تجربه ای کاملاً متفاوت نسبت به آنچه در این دمو به معرض نمایش گذاشته شد را ارائه خواهد داد.
شرکت گوگل نیز در حال بررسی واقعیت افزوده است. این کمپانی در Magic Leap، استارتاپی که در زمینه امکان استفاده از واقعیت مجازی در حوزه های مختلف شامل بازی و آموزش تحقیق می کند، سرمایه گذاری کرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این هدفون های ایر فری ( بدون استفاده از گوش ) شبیه وسیله ی شکنجه ای از آینده اند