نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

Facebook در سال جاری تلاش‌های بسیاری برای رشد بات‌های سرویس Messenger خود داشته است. هم‌اکنون ۳۴ هزار بات بر روی این سرویس موجود است. بات‌هایی که به منظور انتشار اخبار خودکار و سرگرم کردن کاربران، خرید و مواردی از این دست، ایجاد شده‌اند؛ امری که Messenger را سرویسی فراتر از یک چت ساده با دوستان و آشنایان تبدیل کرده است.
امروز نیز این استراتژی سرعت بیشتری به خود گرفته است، چراکه  Facebook اعلام داشته است از این پس توسعه‌دهندگان می‌توانند به طور رایگان، به پلتفرم آماری بات‌های‌شان دسترسی داشته باشند. هم‌زمان با آن، Facebook برنامه‌ی توسعه‌دهندگان خود را با نام FbStart منتشر کرده است.
هر دوی این اخبار می‌تواند به توسعه‌دهندگان بات‌ها دلیل بیشتری دهد تا روی به سرویس Messenger بیاورند.Facebook اعلام داشته‌ است که پلتفرم آماری و ابزار FbStart پس از درخواست‌های فراوان توسعه‌دهندگان جامه عمل به خود پوشیده است. لازم به تأکید نیست که پلتفرم آماری تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت کلی ارائه‌ شده‌ی بات‌ها و تجربه‌ی کاربری نقش به‌سزایی داشته باشد. چراکه تمامی فعل و انفعالات و تعامل کاربران با بات‌ها می‌تواند مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن قابلیت پرداخت به برنامه‌ی پیام‌رسان Facebook