تکنولوژی
مصطفی طبری۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر

اگر تاکنون قصد خرید یک دوربین گوپرو ارزان قیمت را داشتید باید حتماً از خیر وای فای می گذشتید، این یک محدودیت جدی بود، چرا که بسیاری از رقبای این دوربین با هزینه ای کمتر امکانات بیشتری را ارائه می کردند.
اما کمپانی GoPro سرانجام به این نیاز مشتریان پاسخ درستی داد و دوربین ارزان قیمت Hero+ را معرفی کرد. حالا کاربران می توانند با پرداخت تنها 200 دلار از یک دوربین اکشن مجهز به بلوتوث و وای فای بهره ببرند، امکاناتی که در گذشته باید حداقل 300 دلار برای آنها می پرداختید. بدین ترتیب می توان از ریموت کنترل ها به راحتی استفاده کرد و یا تصاویر ضبط شده را مستقیماً به گوشی موبایل فرستاد. همچنین فیلمبرداری در Hero+ اکنون با کیفیت 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه صورت می گیرد که در گذشته با نرخ 30 فریم بر ثانیه انجام می گرفت.
دوربین عکاسی هیرو پلاس نیز از 5 به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است. انتظار می رود Hero+ در چهارم اکتبر روانه بازار شود.
اما این تنها خبر خوشی نیست که از سوی گوپرو منتشر شده است. این شرکت قیمت دوربین جدید و جمع و جور Hero4 Session خودش را نیز به 300 دلار کاهش داد تا 100 دلار شیرین تخفیف را در اختیار خریداران قرار دهد. اگرچه این قیمت نیز همچنان گران محسوب می شود اما دیگر نیاز نیست هزینه ای معادل قیمت یک Hero4 با امکاناتی نظیر فیلمبرداری 4K، کنترل های لمسی و سایر ویژگی های لوکس بپردازید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهترین عکس هایی که با گوشی آیفون ثبت شده است