تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

به دنبال نسخه ی ابتدایی Moogfest در ماه می، این دستگاه دوباره به مرحله ی تولید کامل بازگشته است.
پس از توقف تولید برای بیش از 30 سال در تولید آنالوگ مصنوعی کلاسیک Minimoog Model D ، Moog اعلام کرده است که این ابزار دوباره به کار بازگشته است. این شرکت دارای یک کارگاه تولیدی آزمایشی کوچک در Moogfest در ماه می می باشد اما مدل جدید D به مرحله ی بالاتری دست پیدا کرده است. اگرچه، همانند سایر دستگاه های ترکیب کننده ی Moog، تمامی ابزارها در Asheville کوچک، کارخانه ی کالیفرنیای شمالی ساخته شده اند تا شرکت تنها بتواند به پخش تعداد محدودی از آن ها در هر ماه بپردازد. اگر شما به دنبال یکی از آن ها هستید، برای شما 3749 دلار در صورت خرید از یک فروشنده ی مجاز هزینه دارد.
خب چه چیز ویژه ای در مورد مدل D وجود دارد؟ زمانی که این محصول در دهه ی 1970 آغاز به کار کرد، به عنوان اولین دستگاه ترکیب کننده ی آنالوگ قابل حمل محسوب می شد و زمینه ی کاری را برای آن چه که در نهایت به کیبوردهای الکترونیکی تبدیل شد، فراهم کرد. قبل از آن زمان، این ابزار از تنظیمات عظیمی برخوردار بودند که شباهت زیادی با آن چه که کیت امرسون بر روی صحنه با امرسون ، لیک و پالمر استفاده می کرد داشت. شما احتمالا در مورد صدای Model D و استفاده ی آن توسط پارلمان Funkadelic ، Kraftwerk و گری نیومن و یا در آهنگ Thriller مایکل جکسون و آهنگ The Chronic از Dr.Dre شنیده اید.
Moog گفته است که موتور صدای اصلی و مسیر سیگنال، به Model D شکل داده اند که با توجه به دستگاهی که در سال 1970 ساخته شد، قابل تغییر نیست. اگرچه، برخی اصلاحات در این واحد صورت گرفته است که به ارائه ی برخی عملکردهای مدرن تر و به روز تر پرداخته است. لیست ویژگی ها شامل یک کیبورد حساس به سرعت، LFO آنالوگ با شکل موج های مثلثی و مربعی شکل، خروجی های CV ، یکپارچگی MIDI اصلی و یک اصلاحیه ی گرانبار ترکیبی می باشد. در زمان استفاده،  این ترکیب بیش از حد،  به مدل Minimoog D ، "صدای اوردرایو غلیظ تری را در مقایسه به مدل اصلی، به آن میبخشد". اگر شما از بودجه ی کافی برای اوقات فراغت خود برخوردارید، احتمالا باید مدت زمانی را برای گرفتن یکی از آن ها صبر کنید، اما دوستداران آنالوگ مطمئنا برای داشتن یکی از آن ها که متعلق به خودشان باشد، سخت تلاش خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آخرین محصول Mini به ارائه ی ماشین های تغییرپذیر می پردازد