تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

شاید سرعت پیچ دیگر علمی تخیلی نباشد . این سوپرماشین انگلیسی که AF10 نام دارد ، سیستم موتور " رانندگی پیچ " خودش را دارد که به ماشین امکان تولید 2080 اسب بخار را میدهد . AF10 که توسط ماشین ساز ناشناخته آرش( ARASH ) ساخته شده ( به جوک مربوط به امراض پوستی در نام او توجه کنید ) ، ترکیبی از فراری انزو و پاگانی هوایرا است . اگر از خطوط فرعی بدنه اش بگذریم ، آن را از نظر تکنیکی بسیار تاثیر گذار میابید و خیلی هم سریع .
اگر از بدنه ی کربن پلاستیکی اش (CRFP) بگذرید ، یک موتور سوپرشارژ شده ی 6.2 لیتری v8 میابید که به نظر میرسد از کوروت z06 الهام گرفته شده ، 4 موتور الکتریکی و 5 گیرباکس که با هم چیزی را به وجود میاورند که آرش آن را "سیستم رانندگی پیچ " مینامد . در کل اینکه این ماشین 2080 اسب بخار تولید میکند و برای سرعتش که  از 60-0 مایل در ساعت 2.8 ثانیه به 201 مایل در ساعت میرسد خوب است . در روزنامه ی مربوطه آرش میگوید که شتابش خیلی خیلی خیلی خییلی زیاد است .
این ماشین تعداد زیادی تولید کننده ی نیرو دارد که در کالبد کربن فیبری اش قرار گرفته اند و همینطور باتری لیتیومی 32 کیلووات ساعته که به هر چهار موتور الکتریکی اش شارژ میرساند . این ماشین مانند هر ماشین ترکیبی ای با عملکرد بالا ، میتواند در حالت تمام الکتریکی یا تمام دوگانه کار کند . و تنها به باتری 32 کیلوواتی اش تکیه کند ، بدون کمک V8 ، زمان 60-0 مایل در ساعتی AF10 تقریبا دو برابر شده و به 4.6 ثانیه میرسد . یعنی چرا اصلا خودم را اذیت کنم ؟ جولان این تکنولوژی در اسب بخار تمام نمیشود . برای مثال درها ، توسط کنترل حرکات کنترل میشوند و داشبورد هم با سیستمی غیر لمسی ای به نام airbar از neonode ، که کارش را دز CES امسال شروع کرد ، کار میکند . اگر خریداری علاقه مند هستید و میخواهید AF10 آرش را از نزدیک ببینید ، باید خودتان را به نمایشگاه موتور ژنوا در سوئد ماه بعد برسانید . در آنجا ما به صورت رسمی کارمان را آغاز میکنیم .


در همین حین به نظر میرسد که شما میتوانید تصمیم بگیرید که چه زمانی میخواهید به مردم  بگویید که "آرش " دارید و با نگاه های گیجی که فکر میکنند شما بیماری پوستی دارید رو به رو شوید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروهایی که بصورت وایرلس گوشی شما را شارژ می کنند