سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

عرضه بازی اکشن و مخفی کاری Dishonored 2 کاری از کمپانی Bethesda Softworks و ZeniMax Media  آغاز شده است. این بازی با قیمت 59,99 دلار آمریکا در سایت فروش آنلاین بازی Steam به عرضه درآمده است.
داستان این بازی جدید از سرنوشت قاتل قدرتمند کروو و شاگردش امیلی کالدینو روایت می کند. هاروی اسمیت، کارگردان بازی، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که گیمر‌ها در دفعه اول فقط ۲۵ درصد از داستان بازی را در دسترس خواهند داشت. زیرا با هر بار شروع بازی با اتخاذ تصمیمات متفاوت می تواند در مسیر جدیدی از بازی قرار بگیرند. بسته به انتخاب شما در نقش اول بازی، ویژگی های بازی نیز تغییر خواهد کرد. 
گیمر می تواند در  این بازی تصمیم بگیرد که چگونه بازی را پیش ببرد، با جنگ و خونریزی، سکوت و قتل و یا متفکرانه! تصمیم گیری های گیمر می تواند جریانات بازی را به کلی تغییر دهد. بنابر طبقه بندی سنی انجام شده بازی Dishonored 2 تنها برای افراد بالای 17 سال مناسب است.
در ابتدا عرضه بازی Dishonored 2 برای بهار سال 2016 برنامه ریزی شده بود. اما این زمان تا تاریخ 11 نوامبر 2016 به تاخیر افتاد . بازی برای کنسول Microsoft Xbox One, Sony PlayStation 4  و Windows منتشر شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه