ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش دیجیاتو، ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که از امروز فعالیت خود را در سه شهر خوی، ایلام و بجنورد شروع خواهد کرد.
اینطور که اسنپ اعلام کرده‌است، این سامانه حمل‌ و نقل هوشمند از امروز حاضر است تا خدمات خود را به شهروندان این سه شهر ارائه کند. به این ترتیب با اضافه شدن بجنورد در استان خراسان شمالی و ایلام تعداد استان‌های فعال این سامانه به ۲۸ رسیده است و حالا این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در ۸۹ شهر بزرگ و کوچک خدمت‌رسانی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی اسنپ به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای خوی، ایلام و بجنورد سفر رایگانی در نظر گرفته شده است. برای استفاده از سفر رایگان در این شهرها می‌توانید با وارد کردن کد Salam-BIK در بخش «کد تخفیف» یک سفر رایگان هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۱۴ اسفند اعتبار دارد.
از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه