تکنولوژی
دنیا شکوهی۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد

هنگامی که اپل HomeKit (کالبدی در ios8 برای ارتباط و کنترل وسایل قابل اتصال در خانه کاربر) را در WWDC 2014 معرفی کرد. ما انتظار نداشتیم که در حالیکه WWDC2015  نزدیک برگزاری است ما همچنان منتظر محصولات اولیه باشیم، اما تا برگزاری WWDC2015 در 8 ژوئن یک هفته باقی است.
به نظر میرسد هیچ روشنایی در انتهای تونل دیده نمیشود. منابع آگاه با  سایت   9to5Mac صحبت کرده اند، که سابقه خوبی در انتقال اطلاعات داخلی دارد. 9to5Mac میگوید که اولین محصولات سازگار با HomeKit هفته دیگر ارائه خواهند شد. با دادن سیل اطلاعات توسط WWDC درمورد iOS 9، HomeKit، تلویزیون اپل و غیره، منطقی به نظر میرسد که بعضی برنامه ها برای باز کردن زمان برای رویداد اصلی زودتر ارائه شوند.


خانه دوست داشتنی اپل

HomeKit به شما امکان میدهد تا دستگاههای هوشمند، ترموستات ها، چراغها، قفل درها و غیره سازگار را با استفاده از مجموعه ای از کیتهای سازگار و یا صدای سیری کنترل کنید.
شایع است که ساعت و تلویزیون اپل هر دو آپگرید HomeKit را در آینده ای نزدیک خواهند داشت.
همچنین انتظار میرود که iOS 9 شامل اپلیکیشن خانه باشد که بوسیله آن بتوان تمام دستگاههای HomeKit را کنترل کرد، اینکه شامل چه مجموعه از دستگهاههایی است مشخص نیست. اما ما تعدادی کنترل کلید پاور و قفل هوشمند در CES در ماه ژانویه دیده ایم.
هنوز هیچ صحبت رسمی ای از سمت اپل یا شرکای آن نشده است، اما به گمان 9to5Mac، 5 کمپانی محصولات خود را قبل از اینکه WWDC برگزار شود، نشان خواهند داد. مانند همیشه ما اطلاعات شما را به روز نگاه خواهیم داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نسخه ای ویژه از iOS 9 با تمرکز روی سخت افزارهای ضعیف تر