اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

Yahoo به تازگی اپلیکیشنی جدید به نام Yahoo Answers Now را برای بزرگ‌ترین وب‌سایت پرسش و پاسخ خود عرضه کرده است. این وب‌سایت ماهانه در آمریکا بیش از ۳/۱ میلیون بازدیدکننده دارد. این شرکت که از مدت‌ها پیش اپلیکیشن Answers را به صورت آزمایشی و با نام Yahoo Hive در App Store  عرضه کرده بود، حالا به تغییر برند آن پرداخته و از آغاز ماه جاری با نام Yahoo Answers Now در دسترس کاربران قرار خواهد داد. Yahoo Answers Now مانند نسخه‌ی وب خود، به کاربر اجازه‌ی مشاهده، پرسش، پاسخ و پیگیری سوالات مطرح شده توسط افراد آنلاین را می‌دهد که تصور می‌شود در راستای به چالش کشیدن سایت پرسش و پاسخ Quora، با سرویسی مدرن‌تر ، با دسترسی آسان‌تر به منظور پاسخ به سوالات افراد طراحی شده است. در حقیقت اپلیکیشن مذکور نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Yahoo Answers  تحت نام تجاری دیگر است.
شایان ذکر است این شرکت هدف بزرگ‌تری را دنبال می‌کند و در صدد راه‌اندازی و به‌روزرسانی تمام سرویس‌های Yahoo در سیستم‌عامل‌های موبایل می‌باشد. از جمله این سرویس‌ها می توان به  Yahoo Weather ،Yahoo Search ،Yahoo Messenger ،Yahoo Sports ،eSports و  Fantasy Football ،Yahoo Finance اشاره کرد.
این اپلیکیشن برنامه‌ای ساده برای استفاده از سرویس مذکور در گوشی‌های هوشمند است و قابلیت‌هایی مانند  آپلود عکس،  پاسخ دادن با emoji ، تشکر کردن با کلیک یک دکمه و جستجوی وب برای یافتن لینک‌های منبع را نسبت به نسخه‌ی قدیمی خود، دارا می‌باشد.  کاربران علاقه‌مند ابتدا باید با ارسال یک پیام به آدرس ایمیل مخصوص yan-invites@yahoo-inc.com، کد دعوت دریافت نمایند. اپلیکیشن مورد نظر فعلاً تنها بر روی پلتفرم iOS در دسترس می‌باشد.

برچسب هاYahoo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Tor سرانجام نسخه بتای برنامه پیام رسان چندپلتفرمی خود را که مدتی از انتشار آن می گذرد، ارائه داد