تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

ظاهر نامناسب ، اعوجاج صدا و تولید صدایی ناخوشایند. این ها فقط تعدادی از مشکلات بلنگو های خانگی سخته شده با مواد اولیه ی نامرغوب و ارزان است. این اتفاقات تولید کنندگان را برآن داشته است که به دنبال ماده ای چگال و سنگین برای رفع مشکل لرزش روی کابینت باشند. بتن. البته شاید نام بتن  شما را به یاد ستون های یک پارچه ای بیاندازد که از سقف تا زیرزمین را می پوشانند. اما نگاهی به طراحی های Concrete Audio و Digital Habit ممکن  است نظر شما را نسبت به این ماده عوض کند. حالا شرکت آمریکایی Hult Design نیز به این گروه ملحق شده تا با جذب سرمایه ی مردمی بلندگو های Pavilion را وارد بازار کند.
این بلندگو که با الهام از معماری مدرن افرادی چون Frank Lloyd Wright  ، Mies van der Rohe و Ando Tadao ساخته شده ، از یک پایه  بتنی با چگالی بالا بهره می برد که نه تنها به زیبایی ظاهری آن کمک می کند ، بلکه لرزش آن را نیز کم می کند. کمی بالاتر ، یک محفظه ی پلیکربنات شفاف قرار دارد که درون آن یک حلقه ی مارپیچی از مس قرار دارد. این بخش از آلات موسیقی برنجی الهام گرفته شده و به گفته ی این شرکت می تواند "صدایی شفاف و بیسی گرم" ارائه دهد.


در قلب این استوانه ، یک درایور 20 واتی بی نظیر وجود دارد که به ارائه ی صدایی با کیفیت بالا و پاسخ فرکانسی صاف کمک می کند. در پشت Pavilion دکمه ی خاموش و روشن کردن به همراه یک پورت 3.5 میلیمتری auxiliary برای پخش آهنگ ها بدون نیاز به بلوتوث و یک پورت برای شارژ باتری داخلی آن وجود دارد. روی این بلندگو با لایه ای از چوب درخت بلوط سفید آمریکایی پوشیده شده. دکمه های لمسی و یک نشانگر LED در این قسمت قرار دارند.
Pavilion با ارتفاعی 26 سانتی متری و قطر 10 سانتی متری ، تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد. این بلندگوی قابل حمل از بلوتوث 3 استفاده می کند و از کدک aptX نیز پشتیبانی می کند تا موسیقی هایی با کیفیت CD  پخش کند. Pavilion همچنین از قابلیت جفت شدن استریو برخوردار است. یعنی دو بلندگو ی Pavilion می توانند همزمان و از یک منبع ، شروع به پخش کردن یک آهنگ بکنند.
Hult Design اولین بار در ماه سپتامبر Pavilion را در Kickstarter قرار داد اما دو هفته بعد به خاطر مشکلاتی که در تولید این بلندگو ها به وجود آمده بود ، این کمپین را متوقف کرد. در نتیجه مهندسی و طراحی محصول تغییر کرد ، خطوط ارتباطی تولید ارتقاء یافتند و در اوایل هفته ی گذشته ، کمپین جذب سرمایه های مردمی برای تبدیل این محصول از یک نمونه ی اولیه به یک محصول تجاری کامل شروع شد.
هم اکنون هر بلندگوی Pavilion را می توانید با قیمت 229 دلار خریداری کنید که 110 دلار کمتر از قیمت این محصول در زمان عرضه ی نهایی است.اگر همه چیز طبق برنامه ریزی ها پیش برود ، Pavilion در ماه مارس سال 2016 عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هدفون های MW60 مسترز اند داینامیکس( Master & dynamics) محدوده ی بیسیمی چهار برابر بهتر ارائه میدهند