تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

Tesla منتظر اتمام the Model 3 نخواهد بود و محصولات گذشته را به طور انبوه تولید خواهد کرد، این شرکت برنامه دارد در نیمه دوم 2016، 50,000 خودرو تولید کند که به اندازه تمام خودروهای تولید شده شرکت در سال 2015 است.
این شرکت بر آن است تا 2400 خودرو در هفته تا پایان سال جاری تولید کند که نسبت به 2000 تای تولیدی در بهار گذشته خیلی خوب است. به نظر می رسد در سه ماه گذشته شرکت سرعت تولیدش را به شدت بالا برده به طوری که تقریباً نصف تولیدات در ماه گذشته انجام شد.
گرچه در این اقدام شرکت یک نکته منفی نیز وجود دارد؛ زمانی که شرکت 18,345 خودروی الکترونیکی خود را در سه ماهِ گذشته تولید کرد، در دقایق آخر بود که 14,370 تا از آن ها به بازارهای جهانی صادر شد. در واقع اگر در آغاز سال برای یک مدل S یا یک مدل X هزینه پرداخت کرده اید احتمال اینکه در آغاز تابستان هنوز در راه باشد زیاد است.
در ادامه سفارشات قبلی 5,150 مدل هنوز در راه هستند که تقریباً به اندازه دو برابر تعداد سفارشات داده شده در آغاز 2016 می باشند.
حالا در نظر بگیرید که شرکت برای سال 2018 برنامه دارد 500,000 دستگاه تولید کند که حتی با کمک شرکت باطری سازی اش Gigafactory ریسکش بالاست؛ در واقع نه تنها باید خود را برای تولید محصول جدیدش Model 3 آن هم با این تعداد آماده کند بلکه باید به فکر رساندن محصول در زمان مناسب به دست مشتری ها هم باشد، اگر شرکت این روند را ادامه دهد مشتریان از همیشه ناراضی تر شده و در آینده تعداد زیادی از آن ها را از دست خواهد داد.

برچسب هاTesla
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Tesla موتورهای برقی برای خودروی Model 3 خواهد ساخت