اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۸:۴۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

توییتر، بی سروصدا در حال ایجاد یک ویژگی جدید برای موقعیت مکانی دقیق توییت ها می باشد، حالا برخی از کاربران می توانند ببینند که این توییت ها از کجا توییت شده اند، بدون اینکه لازم باشد آن ها را برای دیدن جزئیات بیشتر باز کنند.
این ویژگی که اولین بار به وسیله ی TechCrunch دیده شد، به شما اجازه می دهد تا به tag کردن توییت های خود به همراه موقعیت مکانی مخصوص به آن بپردازید، مانند ”Mashable HQ” یا یکی از مغازه های نزدیک به آن، و در حالی که شما در timeline خود به فهرست کردن آن ها می پردازید، برای سایر افراد نیز قابل مشاهده خواهد بود.
اگر بر روی این موقعیت مکانی کلیک کنید، صفحه ی جدیدی به همراه یک نقشه برای شما باز خواهد شد که به نشان دادن توییت هایی می پردازد که از این منطقه فرستاده شده اند.
در زیر نقشه شما می توانید ببینید که این ویژگی به وسیله ی FourSquare شکل گرفته است که به عنوان یکی از پیشرفت های جدید Twitter محسوب می شود. اگرچه، توییتر اعلام کرده است که در همکاری با Foursquare به ایجاد ویژگی استفاده از موقعیت های مکانی خاص برای کاربران توییتر پرداخته است، گسترش این ویژگی جدید حتی به وسیله ی توییتر اعلام نشده است.
این ویژگی جدید می تواند به ایجاد لحظه های جدید نیز منجر شود، که از داده های مکانی برای ایجاد تویتت ها حول یک رویداد به خصوص استفاده می کند.


همچنین شما می توانید صرفنظر از استفاده از هشتگ، به دیدن توییت ها از جانب افرادی بپردازید که واقعا در مکانی  که اخبار موردنظر در آن جا روی داده است، حضور داشته اند به جای اینکه به مشاهده ی توییت ها از جانب افرادی بپردازید که از هیچ نوع اخبار درستی برخوردار نیستند.
توییتر به TechCrunch اعلام کرده است که این ویژگی جدید موقعیت مکانی را ابتدا برای کاربران iOS فراهم کرده و سپس آن را در پلتفرم های دیگر نیز در دسترس قرار خواهد داد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا در هنگام استفاده از touch ID با آی او اس 9.1 دچار مشکل میشوید ؟ این فقط مشکل شما نیست