ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

وزير ارتباطات در پست اينستاگرمی‌اش، با اشاره به طرح ممنوعيت به كارگيری بازنشستگان كه در جلسه‌ی اين هفته‌ی مجلس بررسی می‌شود، برای اولين‌بار از "استثناهای قابل تامل برای عده‌ای" خبر داد.
به گزارش «انتخاب»، اين يعنی بار ديگر، قانون برای عده‌ای استثنا خواهد شد و بسياری از مديران بازنشسته به واسطه‌ی همين قانون، می‌توانند به كار خود ادامه دهند و جوانگرایی، دوباره به حاشيه رانده می‌شود.
وزير ارتباطات در متن پيام اينستاگرمی خود نوشته است:
آن گونه که در خبرها آمده این هفته در مجلس شورای اسلامی، طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مطرح خواهد شد. جدای از حواشی مختلفی که درباره‌ی استثناهای قابل تامل برای عده‌ای در این طرح وجود دارد، از منظر دیگر، حاشیه‌ی بزرگتری نیز در بطن این موضوع به چشم می‌خورد.
امروز و در شرایط فعلی که باید تلاش‌های بیشتری برای اداره‌ی کشور به عمل آورد و نیاز به نیروی جوانی بیشتر احساس می‌شود، تصویب قانون و اجبار دستگاه‌ها و نهادهای کشور در استفاده از جوان‌ترها، آن هم با زور بازنشسته کردن عده‌ای دیگر، قطعا حاوی پیام مقاومت در برابر جوانگرایی و تاسف‌آور است. استفاده‌ی بیشتر از جوانان در دستگاه‌های اداری کشور یک ضرورت است که اعتقاد قلبی و عمل می‌طلبد نه صرفا یک الزام قانونی.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه