گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

شرکت «وارنر مدیا» که رمان‌های پرفروش جهان را منتشر می‌کند این روزها تصمیم دارد در زمینه‌های دیگر هم گام بردارد. این شرکت با برنامه‌ریزی‌های جدید خود می‌خواهد تماشاچیان جوان را به سمت خود بکاشند تا در عرصه رقابتی فیلم‌های سینمایی گوی سبقت را از رقبا برباید.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بر اساس آخرین تصمیم صورت گرفته سرویس HBO Max، فیلم‌های سینمایی HBO، کلیپ‌های موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، و سریال‌های محبوبی نظیر «فرندز» از بهار پیش‌رو برای 10 میلیون مشترک شرکت مخابراتی AT&T که در خدمات فیلم HBO هم اشتراک دارند، به صورت رایگان منتشر می‌شود.
این طور که «جانی استانکی» مدیر عملیاتی شرکت مخابراتی AT&T توضیح داده است، این سرویس رایگان فقط برای کاربران آمریکایی ارایه خواهد شد و این نخستین باری است که خدمات ویدیویی HBO برای کاربران موبایلی رایگان عرضه می‌شود.
این سرویس فقط برای آن دسته از مشترکان AT&T ارایه می‌شود که هم اکنون یکی از محصولات این کمپانی مخابراتی نظیر DirecTV یا سرویس خدمات موبایلی آن را در اختیار دارند.
شرکت مخابراتی AT&T پیش‌بینی کرده است که در سال 2025 یلادی بیش از 80 میلیون مشترک موبایلی در سراسر جهان داشته باشد و از این تعداد حدود 50 میلیون نفر در آمریکا ساکن باشند. اهداف بلندپروازانه این اپراتور در حالی ارایه شده است که شرکت نتفلیکس هم چندی پیش از برنامه‌های جدید خود برای کاربران موبایلی خبر داد و همچنین کمپانی فیلمسازی دیزنی نیز اعلام کرد سرویس جدید خود به نام «دیزنی پلاس» را برای رقابت با نتفلیکس به زودی عرضه می‌کند.
«وارنر مدیا» بر این باور است که سرویس جدید در سال 2021 میلادی همزمان با اجرای طرح‌های جدید تبلیغاتی برای دسترسی به خدمات ویدیویی به صورت ارزان‌تر، سطح بیشتری از کاربران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه