تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

پس از رونمایی از ساعت هوشمند مدل بالای فونیکس، شرکت گارمین به تمرکز اصلی خود یعنی Forerunner 35 که یک ساعت هوشمند و نیز رصدکننده وضعیت بدن است، برگشته است. در این مدل آخر ویژگی هایی نظیر موقعیت یاب GPS، یک نمایشگر با کنتراست بالا، ضربان گیر قلب و یک باتری که شارژ آن تا 9 روز دوام می آورد گنجانده شده است.
مدت شارژ باتری بر حسب شرایط متغیر است، اما به گفته شرکت سازنده در حالت "ساعت/رصد کننده وضعیت بدن" باید یک هفته و نصفه ای کار کند. اما در حالت "تمرین ورزشی" 13 ساعت شارژ خواهد داشت. بنابراین حتی در هنگام دوی ماراتون 50 مایلی نیز احتیاجی به شارژ ساعت در وسط مسیر نخواهد بود.
ساعت هوشمند فوررانر 35 برای کاربران ورزشکار پروفایل های مختلف برای راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و تمرینات مربوط به قلب دارد. طبیعتاً تمامی پارامترهایی که یک ساعت هوشمند باید رصد نماید، نظیر تعداد قدمها، کالری مصرف شده و شدت تمرین قابل ثبت است. این ساعت پیغام های گوشی و کنترل موسیقی نیز دارد و می تواند اطلاعات نرمش شما را به گوشی ارسال نماید.
انتظار می رود ساعت مذکور پاییز امسال وارد بازار شود. قیمت آن نیز 200 دلار است و در رنگ های مشکی، سبز، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

برچسب هاSmartwatchGarmin
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با ساعت هوشمند سواچ آشنا شوید