کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Yahoo مقادیر نامعلومی پول در The VR Fund سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت متمرکز به سرمایه‌گذاری بر روی بخش‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است. هدف این دو شرکت نیز سرعت بخشیدن به صنایع AR و VR است.
Yahoo به خاطر رسانه‌های اینترنتی‌اش و با بیش از 90 میلیون کاربر روزانه به HP به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ که به دنبال اطمینان بخشی در حرکت به سمت AR و VR است، پیوسته است. بر طبق گزارش IDC، انتظار می‌رود ارزش بازار جهانی با ترکیبی از VR و AR تا سال 2020 بالغ بر 143 میلیارد دلار برسد. نرخ رشد سالانه‌ی این بازار از سال 2015 به بعد 198 درصد شده است.
The VR Fund یکی از فعال‌ترین و با تجربه‌ترین سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر در این بخش است و حدود 50 میلیون دلار افزایش بودجه برای استارتاپ‌هایی که در مراحل اولیه‌ی خود هستند، اختصاص داده است.
Marco DeMiroz از موسسین و شریک عمومی The VR Fund در بیانیه‌ای گفت: Yahoo و تیم رهبری‌اش به خاطر تعهداتشان به نوآوری مستمر و خدمات غنی‌سازی برای کاربران و اجتماع خود شناخته شده‌اند. وی اضافه کرد: فناوری‌های همه جانبه‌ی AR و VR پتانسیل زیادی برای ایجاد انقلاب در تجارت، توانمندسازی مصرف‌کنندگان، احیای اقتصاد و پیشبرد آگاهی‌ها و تغییرات مثبت در جهان دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه