تکنولوژی
الناز فرجی۲:۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

در پاسخ به حملات ناراحت کننده به پاریس در جمعه شب ، فیس بوک یک فیلتر عکس اضافه کرده که به کاربران این امکان را میدهد که حمایتشان از پاریس را نشان دهند .
این کار به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و به آسانی عکسی از پرچم فرانسه را به عکس پروفایلتان اضافه کنید .  این حرکت شبیه فیلتر رنگین کمانی است که فیس بوک در ماه ژوئن برای حمایت از ازدواج همجنس بازان گذاشته بود . اگر به صفحه ی فیس بوک خودتان بروید ممکن است نتوانید فیلتر پرچم فرانسه را پیدا کنید . در عوض به صفحه ی فیس بوک رفته و پستی را میبینید که میگوید "ما با همیم . #jesuisparis" . در همین پست دکمه ی try it  ( امتحانش کنید) وجود دارد که به شما این امکان را میدهد تا به سرعت عکس پروفایتان را با پرچم فرانسه آپدیت کنید . دیوید مارکوس، نایب رئیس محصولات پیام رسانی فیس بوک نوشت " با به روز رسانی عکستان با قالب جدید ، حمایتتان را به مردم پاریس نشان دهید . متشکرم ."


در 24 ساعت گذشته ، فیس بوک که بیش از یک میلیارد کاربر در دنیا دارد مانند موسسه برای بسیاری از کاربران عمل کرده و امیدوار بوده که آنها گزینه ی safety (امنیت) و محل تقریبی دوستان و خانواده هایشان که در فرانسه بودند یا از آنجا دیدن میکردند را بزنند . به علاوه ، برخی از کاربران نیز گزارش دادند که snapchat در حال ارائه ی فیلتری شامل پرچم فرانسه است و پیامی با مضمون " برای پاریس دعا کنید . " . اما بسیاری از کاربران قادر نیستند این فیلتر و پیامش را ببینند ، بنابراین ممکن است تنها در برخی مناطق در دسترس باشد . در پاسخ به حملات، @snapchat فیلتری گذاشته که تمام صفحه را در برمیگیرد و نوشته " برای پاریس دعا کنید "

برچسب هاfacebookFILTERfrance
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ممنوعیت عضویت کودکان در شبکه های اجتماعی بدون اجازه والدین در اتحادیه اروپا