تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

باید برای تهیه ی آن 279 دلار هزینه کنید.
Prisma دستگاهی است که می تواند قهوه ی دم کرده ی سرد را تنها در کمتر از 10 دقیقه به جای 12 ساعت تمام نشدنی،  برای شما تهیه کند و در حال حاضر در Indiegogo به منظور افزایش مزایده تا 150000 دلار قرار گرفته است که این مسئله بدین معناست که شما می توانید یک قهوه ساز برای حداقل 229 دلار دریافت کنید. همین قیمت ممکن است همچنان برای بیشتر مردمی که خوردن هر نوع قهوه برای آن ها فرقی نداشته باشد، گران باشد، اما برای افراد خوش سلیقه و علاقه مند به قهوه، این قیمت به اندازه ی 70 دلار پایین تر از قیمت خرده فروشی پیشنهاد شده ی اصلی در اختیار افراد قرار می گیرد. ما در ماه آپریل Prisma را در حالی که هنوز به عنوان یک نمونه ی آزمایشی بود و Pique نام داشت امتحان کردیم که توانست به تولید 750ml قهوه تنها در هفت دقیقه بپردازد. سردبیر ارشد Engadget ، نیکول لی فکر می کند که قهوه ای که این دستگاه تولید می کند حتی با وجود یادداشت های تلخ نیز خوشمزه است.
سازندگان این دستگاه در نظر دارند تا بیشتر بودجه ی خود را از همان ابتدا از Indiegogo دریافت کنند. در حالی که راه اندازی این کمپین به مدت یک ماه به تاخیر افتاد، سازندگان قهوه تخمین زده اند که تاریخ تحویل آن همچنان در سپتامبر سال 2017 می باشد.
به روزرسانی: ما به ایجاد تغییرات جزئی در پست خود پرداختیم تا بتوانیم به بازتاب گزارش های به دست آمده از این محصول موجود 229 دلاری بپردازیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این ویلچیر بی نظیر بدون دسته، میتواند مانند یک سگوی روی دوچرخ تعادلش را حفظ کند