موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

همیشه باید دستگاه های شنونده و سخنگویی وجود داشته باشند.
دستیار صوتی اپل، Siri ، به دلیل کمک در نجات دادن زندگی یک کودک نوپای استرالیایی که تنفس او به طرز غیرمنتظره ای قطع شده بود، مورد تمجید و تحسین قرار گرفت.
زمانی که یک مادر استرالیایی متوجه شد که دختر یکساله ی او نفس نمی کشد و رنگ صورت او به آبی در حال تغییر است، طبق گزارش Yahoo Australia ، از Siri درخواست کمک کرد.
مادر این کودک، استیسی گلیسون، ظاهرا باید از قابلیت صوتی ”Hey Siri” استفاده می کرده است زیرا آیفون او دور از دسترس وی بوده است.
گلسون به یاهو اعلام کرد که آیفون او در حالی که برای بررسی وضعیت دختر خود به سمت او می دویده است، در راه از دست او افتاده است. ( او وضعیت دختر خود از طریق یک مانیتور کودک زیر نظر داشته است). زمانی که گلسون متوجه می شود که تلفن او در دستش نیست، با گفتن Hey Siri از او می خواهد تا با اورژانس تماس بگیرد.
Siri کار خود را به خوبی انجام داد و آمبولانس توانست برای کمک به دختر گلسون، خود را به موقع برساند، که بر اساس گزارشات یاهو، در حال حاضر شرایط جسمانی او مناسب می باشد.
این داستان شاد به شما یادآوری می کند که چرا باید به روشن کردن قابلیت ”Hey Siri” در آیفون خود و روشن کردن قابلیت ”Ok, Google” در دستگاه اندروید خود بپردازید. اگر قابلیت های صوتی در تلفن خود را فعال نکرده اید، می توانید این قابلیت را در اپلیکیشن گوگل در تلفن اندروید خود، و در بخش Setting/General/Siri در آیفون خود پیدا کنید.
اگر برای شما سوال پیش آمده است، باید بدانید که دستیار صوتی الکسا در آمازون، که در Amazon Echo و سایر دستگاه های شخص ثالث فعال هستند، هنوز نمی توانند با آمبولانس تماس بگیرند.

برچسب هاiPhoneAppleHey Siri
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به لطف Siri دیگر لازم نیست به پیامگیر صوتی خود گوش دهید