گوناگون
نيلوفر كل واخي۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

این گدجت که به وسیله ی صدا فعال می شود در حال حاضر و در صورتی که شما دو سفارش جدید آمازون را کامل کنید، به صورت رایگان به شما تحویل داده می شود.
حالا که خدمات تحویل مواد غذایی آمازون در انگلستان راه اندازی شده است، بسیاری از دستگاه هایی که به       وسیله ی آن ها سفارش دادن غذا و خرید لوازم خانه آسان تر می شود، راه خود در این مسیر آغاز کرده اند. اولین  آن ها در Dash ، یک گدجت کوچک همراه است که به شما اجازه می دهد تا به اضافه کردن محصولات به سبد خرید خود به همراه اسکنر بارکد و یا به سادگی و با استفاده از صدای خود بپردازید. تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که وب سایت آمازون و یا اپلیکیشن موبایل خود را باز کرده و سفارش خود را کامل کنید.
آمازون گفته است که Dash از امروز و تا تاریخ 28 ماه آگوست به صورت رایگان موجود می باشد، البته تا زمانی که شما به تکمیل کردن دو سفارش جدید در آمازون بپردازید. اگر این کار را انجام ندهید، برای شما 35 پوند هزینه خواهد داشت. این محصول بیشتر شبیه به یک دستگاه ضبط صوت است، و به ذخیره کردن سفارش های شما در زمانی که در درون میکروفون صحبت می کنید، می پردازد، در حالی که اسکنر LED آن به اضافه کردن مواردی که قابل شناسایی نیستند و یا توصیف آن ها دشوار می باشد، کمک می کند.
با وجود اسکنر Dash که در حال حاضر موجود می باشد، احتمالا تنها مسئله ی زمان مطرح می شود، تا زمانی که آمازون بتواند کلید بسیار ساده ی Dash خود را در همه جا گسترش دهد. کلیدهای Dash ، کلیدهای پلاستیکی کوچکی هستند که به منظور سفارش موارد به خصوصی از برندهای ویژه، از پیش برنامه ریزی شده اند. در آمریکا، بیش از 100 برند از جمله Huggies, Energizer, Red Bull, Starbucks Samsung پیش از این راه خود را در پیش گرفته اند، اما شما می توانید شرط ببندید که خرده فروشی ها از هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های محوری در انگلستان هستند.

برچسب هاDash grocery
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Apple به‌دلیل نامشخصی برنامه‌ای محبوب را از App Store خود حذف کرده است