گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

Dom Hofmann، موسس Vine اعلام کرد که برنامه‌اش برای پیوستن به برنامه‌ی ویدئویی کوتاه مدت و محبوب که در حال حاضر تعطیل است و به طور آزمایشی v2 نامیده می‌شود را در حالیکه وی در حال رفع موانع مالی و تدارکاتی است، برای مدت زمانی نامعلوم به تعویق می‌اندازد.
این اعلامیه که در فروم v2 و پس از آن در توئیتر رسمی v2 منتشر شد، رویدادی ناامیدکننده اما قابل فهم است. در ژانویه‌ی گذشته، Hofmann اشاره کرده بود این برنامه احتمالا به زودی در تابستان عرضه شود، هر چند این برنامه زمان‌بندی شده کمی بلند پروازانه بود.
Hofmann پروژه‌ی v2 را سال گذشته، بدون هیچ برنامه‌ای، و عمدتا به عنوان راهی برای نشان دادن علاقه به جانشینی Vine آغاز کرد. به هر حال، این پروژه حجم بالایی از حمایت از طرفداران Vine را دریافت کرد، کسانی که از تعطیلی این برنامه، زمانیکه توئیتر برنامه‌ی اصلی را در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ بسته بود ابزار نارضایتی کردند. حالا  Hofmann می‌گوید که برخلاف علاقه‌ی فراوانش به این پروژه، او نیاز به زمان دارد تا مطمئن شود پروژه‌اش قبل از تداوم و ادامه‌ی کار، سقوط نمی‌کند.
وی می‌گوید نیاز به بودجه‌ی سرمایه‌گذاری اساسی برای بیرون آوردن v2 از شرایط بحرانی دارد، Hofmann در ابتدا فکر می‌کرد ممکن است خودش قادر به تامین مالی این پروژه باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه