سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

یوبی سافت به افتخار تولد 30 سالگی خود به تمام علاقه مندان یک کپی از Rayman Origins را هدیه داد. برای دانلود این بازی می توانید بدون داشتن حساب کاربری در خدمات UPLAY، وارد سایت شوید.
ریمن یک بازی رایانه‌ای در سبک سکوبازی (یکی از سبک‌های اصلی بازی‌های رایانه‌ای است که بازی کننده را مجبور به پرش از روی موانع مختلف و یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی بازی می‌کند. از بازی‌های محبوب و مشهور این سبک می توان از مجموعه بازی‌های ماریو نام برد) است که توسط یوبی‌سافت مونت‌پلیه طراحی و ساخته و یوبی‌سافت نیز آن را منتشر نمود. این بازی برای نخستین بار در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد.
از تاریخ 17 آگوست کاربران می توانند به راحتی بازی را دانلود کنند. کاربران تنها یک ماه زمان برای دریافت این بازی دارند زیرا پس از یک ماه از لیست بازی های این سایت حذف خواهدد شد.پس از یک ماه بازی دیگری جایگزین این بازی خواهد شد که آن هم به نوبه خود نقش مهمی در رشد این کمپانی داشته است.
پیشتر این کمپانی دو بازی پرطرفدار و محبوب دیگر به نام های Prince of Persia: The Sands of Time  و  Tom Clancy's Splinter Cell را بر روی این سایت در دسترس عموم قرار داده بود و تا تاریخ 16 آگوست نیز مهلت دانلود آن را اعلام کرد که تنها چند روز تا پایان این زمان مهلت داریم.

برچسب هاRayman Origins
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای مصنوعی مرد آهنی و Airbnb عجیب و ترسناک