تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

آخرین به روزرسانی ها به اضافه کردن قابلیت کنترل مستقیم دستگاه های بدون سرنشین در محدوده های نزدیک می پردازد.
پس از 30 سال خدمت، بالاخره هلیکوپترهای جنگنده ی آپاچی در ارتش AH-64E، از قابلیت پرواز با همکار بدون سرنشین برخوردار شدند. یک سیستم جدید که تیم سرنشین دار بدون سرنشین یا (MUM-T) نامیده می شود، به خدمه ی پرواز آپاچی اجازه می دهد تا داده های ویدیویی را بلافاصله دریافت کنند، و به کنترل سیستم های نزدیک در ارتش سایه ها و هواپیماهای بدون سرنشین عقاب خاکستری بپردازند. طبق گزارشات به دست آمده از Scout Warrior ، این سیستم پیش از این در افغانستان مورد استفاده قرا رگرفته است.

کلونل جف هاگر از اعضای برنامه ی ارتش آپاچی در گفتگو با  Scout Warriorاعلام کرد " حالا پیش از اینکه واحد ما از نقطه ی ایستگاه سوخت رسانی ارتش مسلح یا FARP به خارج از این محدوده اعزام شوند، می توانندبه دریافت داده های هواپیماهای بدون سرنشین UAS بپردازند، آنها می توانند ار طریق نگاه کردن به درون سنسورها، هدفی که در 50 تا 60 مایلی آن ها قرار دارد و قصد حمله به آن دارند را ، مشاهده می کنند. این سیستم همچنین به خدمه ی هلیکوپتر اجازه می دهد تا زبانه ها را بر روی اهداف متحرک، در حالی که در مسیر خود به سمت مقصد در حال حرکت هستند، نگه دارند.

سیستم MUM-T مشابه تلاش های محاسباتی Cloud در نیروی دریایی، به منظور به اشتراک گذاشتن داده ها بین هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماهای باسرنشین و کشتی های جنگی است. ضمنا AH-64E ، آخرین نسخه ی پلتفرم آپاچی می باشد، که با موتور جدید، تیغه های ترکیبی روتور و الکترونیک هوابرد نسل بعدی خود، جلب توجه می کند، اما همین الکترونیک های هوابرد، آن را به یک مدل سریعتر، سبک تر و با قابلیت مانور دادن بیشتر در مقایسه با نسخه ی قبلی دلتا، تبدیل می کند. مدل های ”E” پیش از این، ماموریت های پرواز خود را در افغانستان آغاز کرده اند، اما ارتش در نظر دارد تا از جنگ افزارهای 690 در کنار AH-64Es به همراه 2025 برخوردار باشد.

برچسب هاScout Warrior
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Scanadu به پشتیبانی خود از دستگاه Scout پایان داد