پوشیدنی
مصطفی طبری۸:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

وقتی اوایل سال میلادی جاری اپل از ساعت هوشمندش رونمایی کرد، بسیاری از کاربران نگران عمر باطری این گجت بودند چرا که شایعاتی حاکی از عمر نهایتاً یک روزه باطری اپل واچ منتشر شده بودند.
این نگرانی های از جهات مختلف به نوعی احمقانه بود، چرا که شما نهایتا در آخر شب و قبل از رفتن به بستر، ساعت را از دست خود باز می کنید. فکر نمی کنم اتصال شارژر به اپل واچ که تنها چند ثانیه زمان می خواهد کار چندان سختی باشد! این موضوع در مورد سایر گجت ها نیز تاحدودی صادق است.
حتی با وجود عرضه این ساعت هوشمند، برخی از بلاگ نویسان حوزه فناوری هنوز هم در مورد عمر باطری این گجت ابراز نگرانی می کنند. این در حالیست که هنوز حتی اپل واچ را از نزدیک ندیده اند!
اما من این محصول را از نزدیک تجربه کرده ام و با اطمینان می گویم عمر باطری آن فوق العاده و تحسین برانگیز است.
به نظر می رسد کاربران در مورد نحوه استفاده از یک ساعت هوشمند دچار سوء تفاهم باشند. ساعت هوشمند با اسمارت فون فرق دارد و قرار نیست مدام از آن استفاده کنید. زمان تعامل با یک ساعت هوشمند شاید در حد چند ثانیه باشد، اما در مورد اسمارت فون ها این زمان به چند دقیقه افزایش پیدا می کند.
• مچ دست خود را به سمت بالا بلند کنید تا زمان و درجه حرارت را چک کنید.
• مچ خود را بلند کنید تا یک اعلان را بررسی کنید، پیامی را بخوانید و یا به آن جواب بدهید.
• مچ دست را بالا بیاورید و دو بار پیاپی بر روی صفحه لمس کنید تا به Apple Pay دسترسی پیدا کرده و هزینه های خود را پرداخت کنید.
• مچ دست خود را بلند کنید، بر روی crown لمس کنید، اپلیکیشن Uber را اجرا کنید و یک تاکسی کرایه کنید.
• مچ را بالا آورید و با کشیدن انگشت به سمت بالا، وارد بخش Glances شده و ضربان قلب خود را اندازه بگیرید.


همانطور که می بینید تمام این کارها در چند ثانیه انجام می شوند!
حتی اگر نگرانید که باطری اپل واچ تا آخر روز دوام نیاورد، باز هم بی جهت نگران هستید.
اما براساس تجربه خودم، در استفاده معمولی باطری اپل واچ تا آخر روز دوام می آورد و زمانی که قبل از خوابیدن آن را به شارژر وصل می کنید احتمالاً 50 درصد شارژ باقی مانده است.
حتی در استفاده سنگین نیز شما در آخر شب حدود 35 درصد شارژ خواهید داشت. بنابراین از نظر عمر باطری واقعاً با یک محصول عالی طرف هستیم و هیچ نوع نگرانی نباید وجود داشته باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید