محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

کمپانی لاجیتک به تازگی سیستم صوتی منحصر به فرد خود را با نام Z337 Bold Sound ، معرفی کرده است. با توجه به ویژگی های ارائه شده از این دستگاه، می توان آن را از طریق سیستم بلوتوث به منبع صدا متصل کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

آخرین نسخه‌ی‌ پایدار Chrome OS شامل دسترسی به Google Play Store می‌گردد.
دیگر نیازی نیست که از کاربران نسخه‌ی آزمایشی باشید تا بتوانید برنامه‌های Android را بر روی Chromebook اجرا کنید. Google نسخه‌ی پایداری از Chrome OS منتشر ساخته است که شامل دسترسی آزمایشی به Play Store می‌گردد. از این طریق امکان اجرای برنامه‌های موبایلی را برای کاربر فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

خریداران Galaxy Note 7 گزارش داده‌اند، باتری‌های تعویض شده نیز بیش از حد گرم می‌شوند و به سرعت شارژ خود را از دست می‌دهند. خبرگزاری YTN با مصاحبه با چندین کاربر گوشی‌های تعویضی Note 7، گزارشاتی مبنی بر بالا رفتن دما و از دست دادن سریع شارژ باتری‌های تعویض شده منتشر ساخته‌اند. اما در باتری‌های تعویضی، دیگر گزارشاتی مبنی بر آتش‌سوزی و انفجار دیده نمی‌شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

تردیدی نیست که هرچه جلوتر می‌رویم، کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند بهتر و بهتر می‌گردد. اما عاشقان عکاسی همچنان مشکل حل نشده‌ای با این دوربین‌ها دارند و آن هم شیوه‌ی کنترل آن‌هاست. اما Pictar قرار است این مشکل را حل کند. این محصول که از طریق سرویس Kickstarter، سرویس سرمایه‌گذاری جمعی، تولیدش کلید خورد، تنها شاید چند عمل ساده را به دوربین iPhone بیافزاید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

نمایندگان شرکت‌ هوآووی و گروه Leica Camera AG با همکاری دو جانبه، آزمایشگاه مکس برک را تاسیس کردند. همچنین شنیده می شود این شرکت قرار است همکاری های خود را نیز در زمینه استراتژیک گسترش دهد.
از زمان توافق قرارداد برای ساخت این مرکز در حدود 6 ماه زمان می گذرد و این شرکت قول داده است که بر سر تعهدات خود استوار باشد. گفته می شود، هدف این دو کمپانی ایجاد منطقه اپتیک بوده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

شرکت BIOSTAR شناخته شده در زمینه تولید مادربرد، به تازگی موس بازی جدید به نام AM2 را طراحی کرده است. این دستگاه با ویژگی های زیاد و اندازه ای کوچک می باشد.
شکل و رنگ یادآور مدل SteelSeries Sensei در سری فراست بلو می باشد اما عناصر دیگر آن منحصر به فرد هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد تلویزیون‌های اندرویدی خواهیم بود. از آنجایی که این محصول در کنفرانس Google I/O امسال معرفی گردید،‌ گزارشات متعددی پیش‌بینی قیمت‌گذاری کم‌تر از ۱۰۰ دلار را برای آن کرده بودند. حال با انتشار خبر فروش این محصول به قیمت ۶۹ دلار در Walmart، نشان‌دهنده‌ی درستی پیش‌بینی‌ها بوده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

Intel و ARM توافق‌نامه‌ای با یکدیگر به امضا رسانده‌اند که در پی آن این دو غول چیپ دنیا را در یک کارخانه، به نام Intel Custom Foundry دور هم جمع خواهد کرد.
هم‌اکنون معماری Artisan شرکت ARM، می‌تواند با روند تولید ۱۰ نانومتری خارق‌العاده‌ی Intel ترکیب شود تا بهترین PPA(Power, Performance, Area) در چیپ‌ست به دست آید. Custom Foundry روشی است تعیین‌کننده‌ برای مشتریانی چون LG که نیازمند طراحی چیپ‌ست‌ برای دستگاه‌هایی خاص هستند.

ادامه مطلب