محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

چه دوست داشته باشید و چه نه، مسیر حذف جک 3.5mm در صنعت در حال پیموده شدن است. انجمن مرجع USB به‌تازگی مشخصاتی از ویژگی‌های صوتی کلاس ۳ این کانکتور را که مدت‌ها منتظرش بودیم، انتشار داد. با تعریف چنین استانداردی، به راحتی می‌توان محتوای صوتی را از USB-C به گوشی‌ها و رایانه‌های شخصی دیگر انتقال داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

با توجه به آنکه ساخت وسایل و حسگرهای الکتریکی جانبی برای کنسول‌های بازی به صنعت بسیار سوددهی تبدیل شده است، پخش زنده‌ی رویدادهای بازی و سرگرمی بر روی سرویس‌هایی چون YouTube و Twitch هم می‌تواند در نوع خود حائز اهمیت باشد. جدیدترین وب‌کم Logitech که C922 Pro Stream نام دارد، برای بازی‌خورهایی طراحی شده است می‌خواهند کیفیت پخش ویدئو‌شان با دقت 1080p و 30 فریم بر ثانیه، و پس‌زمینه‌ی تصویرشان را مداوم تغییر دهند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

تنها مدت زمان کمی مورد نیاز بود تا برای iPhone 7 وسیله‌های جانبی جالبی تولید شود. یکی از این وسیله‌ها، جک 3.5mm را به گوشی بر می‌گرداند. این محصول که Fuze نام دارد،‌ علاوه بر امکان استفاده‌ی مستقیم از هدست‌ها با پُرت رایج، قادر است iPhone 7 را هم شارژ کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

با معرفی iPhone 7 و Apple Watch Series 2 در هفته‌های گذشته، توجه‌هات مجددا به سوی سری‌های Mac که نیازمند به‌روزرسانی‌هایی هستند، می‌شود. شایعات بیانگر آن است که Apple قصد به‌روزرسانی سری Macهای خودش پیش از پایان سال میلادی جاری را دارد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

کمپانی شیائومی نه تنها در عرصه ی گوشی های هوشمند Mi5s و Mi5s پلاس شناخته شده ، بلکه نسل جدیدی از تلویزیون خود را نیز با نام ام آی تی وی 3اس را معرفی کرده است. این غول چینی علاوه بر این دستگاه، سیستم بلندگو و میکروفن بی سیم برای کارائوکه و سیستم هوش مصنوعی برای تماشای تلویزیون را نیز طراحی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

Google در تاریخ ۴ اکتبر طی رویدادی، سری جدید سخت‌افزارهایش را معرفی خواهد کرد. جایی که انتظار می‌رود Google از دو سری گوشی با نام Pixel، یک هدست VR، روتر Wi-Fi، دستگاه Google Home و دستگاهی که تصویرش را در اینجا می‌بینید و قادر به پخش ویدئوهای 4K است، رونمایی کند. طبق اطلاعات فردی نزدیک به این شرکت، این محصول با نام تجاری Chromecast Ultra عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

دو منبع مستقل و قابل اعتماد تأیید کرده‌اند که Google قصد دارد لپ‌تاپ جدید خود را با نام Pixel، در ۴ ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار کند. این پروژه که به نام داخلی Bison و نام آشنای Pixel 3 شناخته می‌شود، اولین دستگاه جدید Google خواهد بود که ترکیب دو سیستم‌عامل Android و Chrome OS به نام Andromeda دارا می‌باشد. Bison مجموع سال‌ها کار تیم Pixel و تیم‌های Android و Chrome OS است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

کمپانی سامسونگ خط تولید سری Galaxy On را در اکتبر 2015 راه اندازی کرد، و بازار هدف این محصول بازار چین معین شد. پس از یک سال در سال 2016 تولید کننده فروش سری جدید 7 Galaxy On را در چین آغاز کرد.
به گزارش فلیپ کارت نیز ، انتظار می رود فروش رسمی دو محصول Galaxy On5 و Galaxy On8 در بازار هند آغاز شود.

ادامه مطلب