محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، ۲۷ اکتبر تاریخ معرفی سری جدید Mac خواهد بود. جزئیاتی اندکی از محصولاتی که می‌خواهند در این رویداد معرفی گردند ارائه شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

Qualcomm سه چیپ ارتباطی خود را در رویداد 4G/5G هنگ‌کنگ ۲۰۱۶ معرفی کرد. هدف اولین محصول آسان‌سازی انتقال از شبکه‌های ارتباطی نسل 4G LTE به 5G در آینده‌ی نزدیک عنوان شده است. شبکه‌ی ارتباطی 5G قرار است با همکاری Netgear، Telstra و Ericsson ساخته و به عنوان اولین شبکه‌ی تجاری ارائه دهنده‌ با سرعت گیگابیت به مشریان آغاز به کار کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

شرکت تجاری علی بابا با همکاری دو کمپانی هیولت پاکارد و اینتل، کامپیوتری با سیستم عامل منحصر به فرد طراحی کرده است. این لپ تاپ جدید بر روی سیستم عامل YunOS کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

بخش موبایل Samsung در بحران به‌خصوصی قرار دارد، بنابراین به نفع این شرکت است که از برنامه‌ها و فعالیت‌های سایر بخش‌های این شرکت صحبت به میان آید. این شرکت به تازگی از چیپ Exynos 7 Dual 7270 خود رونمایی کرده است. این چیپ نه تنها اولین پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری دستگاه‌های پوشیدنی است، بلکه اولین در نوع خود است که بخش مودم LTE را در خود جا داده است. این بدان معنی است که ساعت هوشمند بعدی شما می‌تواند به شبکه‌ی موبایل وصل شود و بدون نیاز به گوشی هوشمند به لپ‌تاپ متصل گردد؛ ویژگی که منحصر به LG Urbane LTE و تنها چند دستگاه پوشیدنی دیگر است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

اگر Apple بخواهد به دنبال دلیل کاهش سهم‌اش از بازار رایانه‌های شخصی بگردد، علاوه بر سخت‌افزارهای قدیمی‌شده‌ی آن، بایستی به رقبای ویندوزی خود نیز نگاهی بیاندازد. در حالی که آن لپ‌‌تاپ‌ها شاید نام Mac را با خود یدک نمی‌کشند، اما کاملا توانسته‌اند حس و ظاهر لپ‌تاپ‌های Mac را القا کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

Samsung تصاویری از مدل جدید Chromebook ارائه شده توسط این شرکت را ارائه نمود. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰*۲۴۰۰ که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد، می‌باشد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۳۲ گیگابایت و میزان RAM آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول، ۴۹۹ دلار است و قرار است ۲۴ اکتبر فروش رسمی آن آغاز شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۱ مهر

HoloLens، عینک واقعیت مجازی ۳هزار دلاری Microsoft، تاکنون تنها در آمریکا و کانادا موجود بوده است. امروز این شرکت اعلام داشت که فروش HoloLens را در کشورهای استرالیا، فرانسه، آلمان، ایرلند، نیوزیلند و بریتانیا آغاز خواهد کرد. پیش‌فروش‌ها از امروز آغاز و اواخر نوامبر تحویل مشتریان خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

اگر از بیشتر مشتاقان رایانه‌های شخصی بپرسید که یک رایانه‌ی سیلندری نام ببرند، نام Mac Pro را سریعا خواهند گفت. این پاسخ به دلیل آنکه Mac Pro دو تا سه سالی می‌شود که در بازار عرضه شده است، منطقی به نظر می‌رسد. اما Samsung به تازگی قصد دارد با معرفی محصولی کاربر پسندتر با Mac Pro وارد رقابت شود.

ادامه مطلب