محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

دو غول بزرگ Microsoft و Apple در زمینه تکنولوژی به صورت همزمان محصولات جدید خود را با نام های Surface Book و MacBook Pro به بازار عرضه کرده اند. به گزارشی از سایت رسمی Microsoft، تمامی کاربرانی که دستگاه های Apple خود را با محصول Microsoft تعویض کنند، از شرکت رقیب جایزه 650 دلاری دریافت خواهند کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

کمپانی چینی Xiaomi با تولید محصولات جدید و متنوع توانسته است برنده بازار جهانی لوازم دیجیتال شود. به تازگی نیز قرار است این کمپانی محصول جدید تستر کیفیت هوا را تحت نام این برند، در تاریخ 2 نوامبر به بازار عرضه کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

این هفته Apple و Microsoft از آخرین دستاوردهای خود پرده‌برداری کردند. لپ‌تاپ‌های جدید این دو شرکت به کاربران یک انتخاب واقعی برای برقراری تعاملی نوین با سیستم‌هایشان ارائه می‌دهد. در حالی که هر دو محصول مشخصات مشابه دارند، اما برتری Surface Book در مقایسه با همتای Appleئی خود مربوط به پشتیبانی از قلم دیجیتال و همچنین صفحه‌نمایش لمسی است که آن را در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد. همچنین بخش نمایشگر Surface Book می‌تواند از صفحه‌کلید آن جدا شود و به صورت مستقل و در قالب یک تبلت کار کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

چه هنگامی Apple اقدام به عرضه‌ی محصولات خود با پردازنده‌ی ARM خواهد نمود؟ این سوالی است که همواره مطرح بوده است، چرا که Apple تاکنون تمام چیپ‌های مورد نیاز را خود طراحی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

لپ‌تاپ‌های جدید Apple سرانجام معرفی گردیدند. زمان زیادی نیز از آخرین تغییرات طراحی که این شرکت بر روی لپ‌تاپ‌های خود اعمال کرده بود، می‌گذرد. در ۲ سال گذشته این شرکت تنها یک ترک‌پد Force Touch را به لپ‌تاپ‌های خود اضافه کرده بود. اما این‌بار Apple سری MacBook Pro خود را به‌طور کامل بازطراحی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

MacBook Air جدید Apple مدل ارزان قیمت لپ‌تاپ‌های این شرکت خواهد بود. در حالی که همگان گمان می‌کردند Retina MacBook 12-inch جای MacBook Air را خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد هنوز تا آن مرحله‌ فاصله وجود دارد.

ادامه مطلب