محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

شرکت Apple قیمت آداپتورهای USB-C را در پی اعتراضات کاربران کاهش داده است. این امر شاید برای صاحبان جدیدترین MacBook Pro این شرکت آن چنان خوشایند نباشد. محصول جدید Apple تنها سه درگاه Thunderbolt 3 USB-C را دارد که مشکلاتی در زمینه‌ی عدم پشتیبانی برخی از تجهیزات جانبی از طریق آن پیش آمده است. این در حالی است که امروزه اکثریت مردم از لوازم جانبی در کار خود بهره می‌برند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

فروشگاه آنلاین کمپانی Apple، مانیتور های LG UltraFine 4K Display و LG UltraFine 5K Display را با یک‌چهارم قیمت خود عرضه می کند. در نتیجه در حال حاضر می توان این دو محصول را با ۲۵ درصد تخفیف به ترتیب 524 دلار و 974 دلار خریداری کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده (KBPP) ایالات متحده، کمپانی سامسونگ تاکنون ۲.۸ میلیون دستگاه از ماشین لباسشویی های تولید شده این کمپانی را از میان مصرف کنندگان جمع آوری کرده است. این تصمیم پس از ارائه گزارش متعدد از عملکرد بد این دستگاه اتخاذ شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Toyota قصد دارد سهم خود را از بازار خودروهای اشتراکی افزایش دهد و در حال انجام این کار با فناوری‌های نوینی است تا نشان دهد چرا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شناخته می‌شود. این شرکت دستگاهی مبتنی بر Bluetooth با نام Smart Key Box تولید کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد خودروی خود را از طریق گوشی هوشمندشان قفل و یا باز کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Gigabyte تولید کننده لوازم الکترونیکی، قادر است نسخه به روزرسانی شده محصول خود با نام Aero 14 را عرضه کند. با وجود این واقعیت که نسخه قبلی این لپ تاپ تابستان سال گذشته ارائه شده بود اما گویا توسعه دهندگان قصد دارند نسخه بهبود یافته و با تکنولوزی بالاتری را به بازار ارائه دهند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

کمپانی Apple حق ثبت اختراع برای تکنولوژی جدید خود دریافت کرد. این کمپانی بالاخره موفق شد حق ثبت اختراع گجت های تاشو خود را به دست بیاورد، تمامی اسناد مربوط به این اختراع در ماه آگوست به سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا تحویل داده شده بود اما تنها چند روز پیش بود که این اسناد به تایید این سازمان رسید.

ادامه مطلب