محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

کارشناسان iFixit با بررسی گوشی جدید کمپانی گوگل Pixel XL به این نتیجه رسیده اند که این مدل گوشی بالاترین امتیاز را در زمینه تعمیر آسان به خود اختصاص می دهد. گوشی های Pixel و Pixel XL به وسیله کمپانی HTC تولید شده است اما هیچ گونه لوگوتایپی از این کمپانی بر روی بدنه گوشی مشاهده نمی شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

این را همه می دانند که در سال های اخیر دو محصول iPod Shuffle و iPod Nano محبوبیت چندانی را در میان طرفداران محصولات Apple کسب نکرده اند اما ظاهرا این کمپانی قصد دارد با استفاده از این محصولات گجت های جدیدی مانند ساعت های هوشمند و دستبند های تناسب اندام تولید کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

Razer می‌خواهد به بازی‌کننده‌ها یک لپ‌تاپ قاب حمل، بدون از دست دادن امکانات فراهم کند. این شرکت لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Razer Blade Pro خود را با چیپ‌ گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1080 به‌روزرسانی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

کمپانی چینی شیائومی با استفاده از پلتفرم کواد فیندینگ و راه اندازی کمپین هایی موفق به تولید محصولات زیادی شده است. در یک پروژه ی کراود فاندینگ کارآفرین یا صاحب ایده، ایده ی خود را مطرح کرده و کمپین خود را راه اندازی می کند و افراد و گروه ها از طریق حمایت های مالی خود سرمایه ی مورد نیاز وی را تامین می کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند