محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

گوشی نوکیا 1100 تا به امروز دیگر به یک نوستالژی تبدیل شده اما هکری به تازگی توانسته است که گوشی نوکیا 1100 را به یک ساعت هوشند تبدیل کند. وی از تمامی مراحل ساخت این ساعت فیلم برداری کرده است و آن را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

کمپانی نوکیا با گوشی D1C به بازار رقابت بازگشت و به تازگی ویژگی های این گوشی در بنچمارک محبوب AnTuTu منتشر شده است. این مدل تا پایان سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

در کنفرانس Oculus Connect اعلام شد محصولOculus Touch برای دستگاه Rift در تاریخ ۶ دسامبر به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش‌ها نیز از تاریخ ۱۰ اکتبر انجام خواهد گرفت. کنترلر این محصول با دو عنوان خواهد بود. یکی VR Sports Challenge و دیگری The Unspoken. همین‌طور یک دوربین دومی نیز می‌تواند در محل بازی قرار بگیرد. حسگر سوم که به کنترلر Touch امکان ایجاد فضای واقعیت مجازی را می‌دهد، در همین تاریخ، یعنی ۶ام دسامبر با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

این اولین بار نیست که کمپانی مایکروسافت صفحه کلید و موس های بیسیم را عرضه می کند و این بار قرار است موس Surface توسط این کمپانی عرضه شود. در صفحات مجازی کاربران استقبال زیادی از این محصول جدید مایکروسافت داشته اند و با توجه به اطلاعات منتشر شده گویا قرار است تا پایان این ماه شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

۲۰۱۶ سال بسیار بزرگی برای گوشی‌های Google خواهد بود. این غول جست‌وجوی اینترنتی به تازگی سری‌های جدید گوشی‌اش را با نام Pixel به منظور رقابت با گوشی‌های Apple iPhone و Samsung Galaxy عرضه کرده است. اما اگر در ماه نوامبر به دنبال خرید گوشی‌هایی با تکنولوژی Google باشید، کار سختی در پیش‌رو دارید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

غول فناوری کره جنوبی قصد دارد که تکنولوژی تولید پردازنده اسنپ دراگون 830 را بدست گیرد، زیرا کوالکام نمی خواهد سامسونگ به رقیب اصلی او در بازار بدل شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیون دانشجو از Chromebook جهت ساخت، همکاری و ارتباط بهره می‌گیرند. این‌ خبر را Rajen Sheth، مدیر ارشد مدیریت محصولات Android و Chrome برای آموزش و کسب‌وکار Google عنوان کرد. البته مشخص نیست که این آمار ارائه شده، شامل استفاده‌ از Chromebook به صورت اشتراکی توسط دانشجویان می‌شود یا خیر.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

اینتل در نظر دارد تا تراشه 14 نانومتری را برای گوشی های هوشمند تولید کند. این کمپانی برای انجام این کار، همکاری خود را با نام تجاری اسپریدتروم در شانگهای آغاز کرده است. قرار است این تراشه برای استفاده در پردازنده های تلفن همراه طراحی شود.

ادامه مطلب