سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیون دانشجو از Chromebook جهت ساخت، همکاری و ارتباط بهره می‌گیرند. این‌ خبر را Rajen Sheth، مدیر ارشد مدیریت محصولات Android و Chrome برای آموزش و کسب‌وکار Google عنوان کرد. البته مشخص نیست که این آمار ارائه شده، شامل استفاده‌ از Chromebook به صورت اشتراکی توسط دانشجویان می‌شود یا خیر.
برای مدتی است که Chrombook به خوبی در حوزه‌ی آموزش در حال فروش است و جای خود را در دانشگاه‌ها باز کرده است. سال گذشته ۱۰ میلیون دانشجو از این محصول بهره می‌بردند که با انتشار آمار جدید، نشان از رشد بازار این محصول می‌باشد. اما همه‌ چیز در ابتدای راه خود قرار دارد.
مسأله آن است که Chrome OS در وضعیت عجیبی قرار دارد. ابتدای سال جاری، Google با وارد کردن سرویس Play Store به Chrome OS امکان استفاده از برنامه‌های Android را بر روی این سیستم‌عامل مقدور ساخت. اما اخیرا اخباری مبنی بر ادغام کامل Android و Chrome OS شنیده می‌شد. طبق این اخبار Google می‌بایستی در روز ۴ اکتبر، این سیستم‌عامل را با نام Andromeda معرفی می‌کرد. نه تنها Google این کار را نکرد، بلکه بیشتر بر روی Chrome OS خود جهت یک پلتفرم مستقل تأکید کرد. باید دید در نهایت Google چه برنامه‌ای برای Chrome OS خود در نظر می‌گیرد.
طبق اخبار منتشر شده، بیش از ۲۰ میلیون معلم و دانش‌آموز نیز از سرویس Google Classroom بهره می‌گیرند.

برچسب هاChromebookgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اجرای بدون مشکل برنامه‌های Android بر روی Chromebook