محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

شرکت Lenovo امروز از فبلتPhab 2 Pro با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی کرد. نکته‌ی قابل توجه آن است که این فبلت براساس پروژه‌ی تانگوی Google ساخته شده و بدین ترتیب، اولین دستگاهی است که می‌تواند اپلیکیشن‌های جدید و برنامه‌ی Tango را که از طریق فروشگاه Google Play در دسترس خواهد بود، اجرا کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

شرکت Google اعلام کرد که هدست جدید Daydream View برای گوشی‌‌های Android مانند Pixel و Pixel XL راهی بازار می‌شود. عرضه‌ی این محصول در فروشگاه‌های آنلاین Google و در بازار خرده‌فروشان کشورهای ایالات‌متحده، کانادا، انگلستان، آلمان و استرالیا در تاریخ۱۰ نوامبر به قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

ابتدا با شروع گسترش شایعاتی در شبکه‌های مجازی، اخباری در مورد افزوده شدن ویژگی جدید برای اتصال هوشمند در گوشی های iPhone7 به گوش می‌رسید. اما در حال حاضر مشخص شده است که کمپانی Foxconn در حال آزمایش شارژ بی‌سیم برای محصولات کمپانی Apple می‌باشد که قرار است تا سال 2017 روانه بازار شوند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

iPhone 8 جدید اولین گوشی های هوشمند Apple خواهد بود که دارای درگاه Type-C USB می باشد. البته گفتنی است لپ تاپ های جدید MacBook Pro که در تاریخ 27 اکتبر رونمایی شدند هم مجهز به یک رابط جدید بودند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

کمپانی های در زمینه تکنولوژی هر روزه به لیست تولید کنندگان گوشی های موبایل در جهان اضافه می شوند. این بار کمپانی Senseit سری جدیدی از گوشی خود را در سری Life برای دانش آموزان به بازار عرضه کرده است. بر اساس اطلاعات اولیه، باتری دستگاه با ظرفیت های مختلفی ارائه شده که اجازه می دهد تا حدود 72 ساعت در حالت فعال با این گوشی کار کنید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

اطلاعات تایید نشده ای در مورد عرضه گوشی هوشمند جدید Xiaomi Mi5C در فضای مجازی قرار گرفته است. در همین راستا مشخصاتی نیز در مورد ویژگی های سخت افزاری این گوشی منتشر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

کنترل حرکت دستگاه‌ها و اجسام از راه‌دور یکی از ایده‌های داستان‌های علمی تخیلی است که همیشه چند سال جلوتر از زمان حال را نشان می‌دهد. در این بین تلاش‌هایی چون Leap Motion یا Kinect برای متوحل کردن تعامل انسان با دستگاه‌ها داشته‌اند، اما هیچ ابزاری به اندازه‌ی mouse یا touchscreen تاکنون موفق نشده است کنترل دستگاه‌های هوشمند و رایانه‌ای زندگی‌مان را در دست خود بگیرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

متخصصین بخش توسعه فناوری کمپانی Gigabyte در اوایل ماه جاری ۶ مینی کامپیوتر را در سری Brix به کاربران خود معرفی کردند. حال در سایت رسمی این شرکت مدل جدیدی به صورت رسمی ارائه شده است که بسیار جمع و جور به نظر می رسد. این مدل که Brix GB-BPCE-3350 نام دارد براساس پردازنده Intel Apollo Lake تولید شده است.

ادامه مطلب