محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

در فروشگاه اینترنتی چینی به نام Taobao، محصول کپی هدفون AirPods با قیمت معادل 18 دلار برای عرضه، به نمایش در آمده است. این محصول در یکی از کمپانی های محلی با نام Dacom تولید شده است و کاملا شبیه به محصول جدید کمپانی Apple می باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google روز جاری اشاره به نتایج آزمایش شرکت مستقلی داشته است که نشان می‌دهد روترهای بی‌سیم ۱۲۹ دلاری این شرکت می‌تواند سرعت بالاتری از اینترنت را نسبت به محصولات رقبا ارائه نماید. این آزمایش‌ها که توسط Allion USA صورت گرفته است، پیش از معرفی روتر جدید شرکت Google در تاریخ ۵ دسامبر منتشر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

به گزارشی از وال استریت ژورنال، کمپانی Apple باتری های گوشی iPhone 6S که به صورت ناگهانی خاموش می شوند را در سراسر جهان به صورت رایگان تعویض می کند. البته نماینده این کمپانی در مصاحبه ای رسمی اعلام کرده است میزان گوشی هایی که با این مشکل مواجه اند کم است، اما سازنده قصد دارد احتمال هرگونه خطری را برای کاربران از بین ببرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

به گزارشی نشریه خبری بلومبرگ، کمپانی Apple قصد دارد تا تولید روتر های بی سیم را متوقف سازد. به گفته منبع این خبر، این اقدام Apple کاملا هوشمندانه اتخاذ گردیده است زیرا این کمپانی قصد دارد تا با تمرکز بر روی ساخت محصولات پرطرفدار، کم کم به تولید محصولاتی با سود کم خاتمه دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

طبق اخبار منتشر شده، گویا مشکلی در باتری گوشی‌های iPhone 6S وجود دارد. طبق گفته‌ی Apple، این ایراد تنها در تعداد اندکی از گوشی‌های 6S دیده شده است که منجر به خاموش شدن گوشی می‌گردد. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که گوشی 6S خود را در بازه‌ی سپتامبر الی اکتبر ۲۰۱۵ خریداری کرده‌اید، می‌توانید باتری گوشی خود را تعویض کنید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

پردازنده Coffee Lake محصول جدیدی از کمپانی Intel، تا سال 2018 رونمایی خواهد شد. به گفته منابع آگاه، این پردازنده 14 نانومتری و دارای 6 هسته می باشد که قرار است برای محصولاتی نظیر نوت بوک ها عرضه شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

شرکت Sigfox یک استارتاپ فرانسوی است که هدف آن ایجاد شبکه‌ی جهانی از اینترنت اشیا (IoT) و استفاده از آنان به منظور اتصال، نظارت و کنترل دستگاه‌هایی مانند آلارم هوشمند خانگی، ماشین‌آلات، یخچال و چراغ‌های شهری می‌باشد. هرچند چالشی مستقیم برای ارائه‌دهندگان شبکه‌های موجود محسوب نمی‌شود، اما با رشد اینترنت اشیا، این استارتاپ هم سهمی قابل توجه برای خود به وجود می‌آورد. این شرکت همچنین فعالیت‌های ارزشمندی در زمینه‌ی اتصال اشیای هوشمند با مصرف کم به شبکه‌های بی‌سیم انجام داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

تنها پس از گذشت ۲ ماه از خرید Nervana، شرکت Intel قصد دارد تکنولوژی Deep Learning موجود در این مجموعه را به محصولات خود بیافزاید. پلتفرم جدید Nervana جامع‌ترین طرح ارائه‌شده در صنعت برای حوزه‌ی هوش‌مصنوعی می‌باشد. چرا که Intel مدعی است، این پلتفرم دارای سرعت مناسب و راحتی استفاده می‌باشد.

ادامه مطلب