محبوب ترین ها
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

خودروهای بدون سرنشین و خودران یکی از حوزه‌های بسیار داغ صنعت تکنولوژی به حساب می‌آید. شرکت تایوانی MediaTek در تلاش است تا در این حوزه سهمی برای خود دست و پا کند. این شرکت تولیدکننده‌ی چیپ‌های نیمه‌رسانا امروز خبر از برنامه‌ی خود برای تولید خانواده‌ی جدیدی از چیپ‌ها به منظور استفاده در خودروهای هوشمند در ۳ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

شاید امکان ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای با محصولاتی که در حدود قیمت ۳۰۰ دلاری قرار دارند، امری تازه تلقی گردد. اما به تازگی محصول جدیدی معرفی گردیده است که بین قیمت و کارایی تناسب مناسبی برقرار کرده است. این محصول که Insta360 Air نام دارد، می‌تواند بر روی گجت‌ها قرار بگیرد و امکان استریم زنده‌ی ویدئو را نیز به کاربر ارائه دهد. قیمت پیش‌فروش این دستگاه ۹۹ دلار و در هنگام عرضه به بازار، ۱۱۹ دلار در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

استارتاپ ردیابی سلامت بیماران دیابتی Siren Care، جوراب‌های هوشمندی را با استفاده از حسگرهای درجه حرارت طراحی کرده است که قادر به تشخیص التهاب پا و آسیب‌های ناشی از آن به صورت آنی در بیماران خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

Microsoft تحویل برخی سفارشات اولیه‌ی کامپیوتر دسکتاپ خود با نام Surface Studio را آغاز کرده است. طبق برنامه‌ریزی این غول نرم‌افزاری، برخی دستگاه‌ها تا اواسط دسامبر به دست مشتریان خواهد رسید. این در حالی‌ است که این شرکت از طریق ایمیل خبر ارسال کامپیوتر ۳۰۰۰ دلاری را به افرادی که پیش خرید کرده‌اند، اطلاع داده است. شایان ذکر است Microsoft هنوز در حال پذیرش پیش خرید Surface Studio می‌باشد، اما زمان تحویل سفارشات اوایل ۲۰۱۷ عنوان شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

یکی از دلایلی که دوربین‌های Hero5 Black و Session نمره‌ی خوبی از بررسی‌ها از‌ آن خوده کرده‌اند، آن است که این محصولات به کاربران اجازه‌ی اجرای فرامین صوتی چون آغاز و پایان ضبط ویدئو، گرفتن عکس، تنظیم نور و سایر تنظیمات دوربین را می‌دهند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

جهان ما در حال گذار است. هر چه جلوتر می‌رویم اتوماسیون و دیجیتالی‌کردن همه‌چیز، زندگی ما را بیش از پیش فرا می‌گیرد. کشورهایی جلوی این تغییرات ایستاده‌اند اما برخی، همانند ژاپن می‌خواهند جزء پیشگامان آینده باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ آذر

شرکت Neato Robotics موفق به ساخت جاروبرقی روباتیکی با نام Botvac Connected شده است که با استفاده از wifi اسمارت‌فون‌ها می‌توان آن را کنترل کرد. جاروبرقی روباتیک Botvac Connected از اسمارت‌فون‌هایی با پلتفورم های Android و iOS پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

توسعه دهندگان در Microsoft، قصد دارند با پشتیبانی از ویژگی واقعیت مجازی در Xbox، عینک VR محصول Oculus Rift را به پک خرید آن اضافه کنند. به گزارش The Next Web، برای استفاده از این ویژگی، تنها کافیست نرم افزار مخصوصی که توسط متخصصین Microsoft طراحی شده را بر روی کنسول بازی نصب کنید و سپس خواهید توانست بازی را در فضای مجازی ادامه دهید.

ادامه مطلب