محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

هنگامی که دستیاران صوتی دیجیتال مانند Siri و Alexa هوشمند‌تر می‌شوند، نیاز به آن‌ها افزایش و درنتیجه بایستی در فضا و مکان‌های متعددی در دسترس کاربر قرار گیرند. تکنولوژی فعلی میکروفن، بیش از حد مصرف انرژی دارد، بنابراین نمی‌توان آن را به طور دائم فعال نگه داشت. در نتیجه، گروه جدید محصولات دستیاران خانگی، مانند محصولات Alexa-enabled شرکت Amazon و Google Home، محبور به تولید محصولاتی بوده‌اند که به برق اتصال داشته باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

به گزارش یکی از خبرگزاری های محلی کره ای، نمایندگان کمپانی کره ای سامسونگ در حال رایزنی با مسئولین تسلا برای همکاری جهت تولید و عرضه تراشه های مورد نیاز خودروهای Tesla Motors به سفارس مدیران این کمپانی می باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

Valve به تازگی با همکاری HTC و هدست واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift ممکن است یک تجربه‌ی فوق‌العاده، نسبت به شرکت Sony با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR ارائه دهند. اما یک دلیل بسیار بزرگ وجود دارد که عملکرد Oculus Rift حداقل در کوتاه مدت در بازار بهتر خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

Apple برای نخستین‌بار AirPod را طی رویدادی در ماه شهریور رونمایی کرد و وعده‌ی عرضه‌ی آن را در مهرماه داد. اما دیری نگذشت که این کمپانی عرضه‌ی محصول نوین خود را بدون اعلام تاریخ جدیدی برای آن به تعویق انداخت. Apple تاکنون توضیحی برای تاخیر ایجاد شده نداده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

به گزارش آژانس تحلیگر DFC Intelligence، بدون توجه به محبوبیت کنسول Xbox One S در میان کاربران و موفقییت بازی های ارائه شده برای این کنسول نظیر Forza Horizon 3 و Geras of War 4، کمپانی Sony توانست در سال 2016 میزان بیشتری از فروش کنسول های بازار را نسبت به کنسول های Microsoft به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

بلوتوث نسل به نسل در حال کامل شدن است. گروه استانداردسازی بی‌سیم Special Interest Group به طور رسمی مشخصات بلوتوث نسخه‌ی ۵ را به کار گرفته است. این امر راه را برای ارتقای تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه‌های تولیدی هوشمند هموار می‌سازد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

استارتاپی از میلان پروژه خود را به نام AirSelfie در کمپینی در Kickstarter به نمایش گذاشت. این گجت که نمونه کوچکی از یک پهپاد است، می تواند به راحتی در هوا به پرواز در بیاید. این دستگاه توسط گوشی هوشمند کنترل می شود و به صاحب خود این امکان را می دهد که از بهترین زاویه تصاویر مورد نظر را ثبت نماید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند