محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

Samsung از صفحه‌نمایش منحنی کوانتومی خود با نا CH711 که برای بازی‌خورها ساخته‌شده است، رونمایی کرد. با توجه به بدنه‌ی سفید یک‌دست و تصاویر تبلیغاتی آن، به نظر می‌رسد که این محصول کاربران Mac و طراحان را هدف‌گذاری کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مدیر کمپانی آمریکایی Qualcomm، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت، این کمپانی قوی ترین پردازنده خود را در ژانویه 2017 رونمایی خواهد کرد. وی افزود محصولات جدید در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

شاید در نمایشگاه CES امسال، خبرهای LG آن‌چنان غیرمنتظره نباشند. چراکه این شرکت پیش‌تر تعدادی از محصولات خود را که شامل مانیتور و گوشی‌ هوشمند بودند و طبق برنامه قرار بود در CES معرفی گردند، رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

Amazon موفق شده است در تعطیلات سال نو، ۹ برابر بیش‌تر از مقدار آن در سال گذشته، محصول Amazon Echo خود را به فروش برساند. البته این شرکت هیچ‌گاه آمار دقیقی از فروش خود ارائه نداده است، اما در کنفرانس خبری اعلام داشته است که میزان فروش Echo در این تعطیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل به میلیون‌ها رسیده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

به گزارشی از سایت Indiegogo، استارتاپ برکلی محصول جدید خود را که عینک هوشمند است با نام ORBI Prime رونمایی کرد. این عینک اولین عینک هوشمند مجهز به دوربین پانوراما است. این گجت شما را قادر خواهد ساخت تا تصاویر و ویدئو های خود را به صورت 260 درجه ثبت و آنها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

شرکت SK Hynix قصد دارد مبلغ ۱.۸ میلیارد دلار را برای ایجاد کارخانه‌ی جدیدی برای تولید حافظه‌های فلش NAND در کره‌جنوبی صرف کند. دومین تولیدکننده‌ی چیپ‌های حافظه‌ی جهان همچنین قصد دارد سرمایه‌ی دیگری بر روی شرکت Wuxi، همکار خود در چین به منظور پاسخ‌گویی هرچه بیشتر به حافظه‌های مورد نیاز DRAM، سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب