محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

به زودی در بازار تکنولوژی کامپیوتر و الکترونیک شاهد لپ تاپ و تبلت های کوبایی خواهیم بود. کوبا قصد دارد با راه اندازی کارخانه تولید لپ تاپ و تبلت، محصولاتی را با آخرین فناوری روز دنیا تولید کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

در سالی که برای Apple و شرکت‌های مختلفی مشکلات باتری متعددی رخ داده است، گزارش Consumer Reports مبنی بر عدم پیشنهاد خرید MacBook Pro می‌تواند یادآور تمام مشکلات ۱۲ ماهه‌ی گذشته باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

به گزارش Gizmo China، کمپانی Xiaomi یکی از تولید کنندگانی است که در زمینه عرضه گجت های مقرون به صرفه مشهور است. این بار این تولید کننده چینی هدفون های جالبی را با قیمت بسیار پایین به مشتریان خود عرضه کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

مدیران کمپانی کره ای ال جی قصد دارند در نمایشگاه CES 2017 محصول پروژکتور لیزری خود، با نام LG ProBeam HF80J را رونمایی کنند. این رویداد در تاریخ پنجم ژانویه تا هشتم همان ماه در لاس وگاس ادامه خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

Xiaomi از محصول جدید Mi Notebook Air خود پرده برداری کرد. به گزارشی از Gizmochina، گویا پس از 6 ماه انتظار از اعلام خبر تولید این نوت بوک، زمان آن رسیده که شاهد عرضه محصول در آینده ای نزدیک باشیم.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

کمپانی Xiaomi به صورت رسمی خبر رونمایی از باتری Mi Power Bank 2 با ظرفیت 20000 میلی آمپر را اعلام کرد. باتری جدید Xiaomi برای شارژ تمامی دستگاه ها ایده آل می باشد. امروز در دنیا تمام تولید کنندگان در حوزه تکنولوژی در حال طراحی گجت هایی مجهز به سیستم شارژ بی سیم هستند و از طرف دیگر با میزان ظرفیت کم باتری های گجت های بازار، باتری هایی قابل حل نیاز خواهد بود تا در صورت نیاز شارژ باتری را تامین کنند.

ادامه مطلب