محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

کمپانی Acer در نمایشگاه بین المللی CES 2017 از نوت بوک جدید Aspire V Nitro VX و همچنین کامپیوتر رومیزی Aspire GX مخصوص بازی های ویدئویی رونمایی کرد. کامپیوتر رومیزی Acer Aspire V Nitro VX با کارایی بالا و گرافیک قدرتمند قادر به اجرای هر نوع بازی و با کیفیت گرافیکی بالا است. این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Intel Core i7-7700HQ نسل هفتم و کارت گرافیکی GeForce GTX 1060 1050 می باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

شرکت LeEco در نمایشگاه CES 2017 دو دوچرخه هوشمند جدید خود را به نمایش گذاشت. این دو دوچرخه هوشمند یکی برای جاده و دیگری برای کوهستان طراحی شده است و هر دو دارای Bike OS، سیستم عامل مبتنی بر Android 6.0 Marshmallow می باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

شرکت Lenovo ارتقاء سالانه‌ی خود را در نوت‌بوک‌های ThinkPad محبوبش ادامه می‌دهد. به تازگی X1 Carbon ،X1 Yoga و X1 Tablet به‌روزرسانی شده و مجهز به پورت‌های Thunderbolt 3 USB-C و درگاه‌های افزایش پورت می‌باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

شرکت Lenovo بیشتر برای لپ‌تاپ‌های ThinkPad و محصولات تبدیل‌پذیر Yoga شهرت دارد. البته در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز مورد توجه می‌باشد. اما این شرکت چینی همیشه از حوزه‌ی فعالیت خود مانند نوت‌بوک‌ها، گوشی‌ها و گجت‌های پوشیدنی‌ در خانه‌ی هوشمند پا را فراتر گذاشته و در تازه‌ترین اقدام خود از محصولی مشابه با Echo شرکت Amazon رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

همان‌طور که می‌دانید پردازنده‌ی Snapdragon 835 بهبود عمر باتری و تجربه‌ی واقعیت مجازی بهتری را به ارمغان آورد. با این وجود Qualcomm نشان داد که مدل 835 نیز مشمول به‌روز‌رسانی‌هایی در حوزه‌ی واقعیت مجازی و ثبت بهتر تصاویر با دوربین نیز می‌شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

دومین گوشی هوشمند سازگار با پروژه‌ی Tango آماده‌ی ورود به بازار است. به نظر می‌رسد ASUS در حال آماده‌سازی عرضه‌ی گوشی هوشمند خود با نام ZenFone AR در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷ می‌باشد. اما شرکت Qualcomm چند روز جلوتر اطلاعات و ویژگی‌های جدیدترین گوشی شرکت ASUS را در وبلاگ خود منتشر کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

خانه‌ی هوشمند یک تکنولوژی جدید است که در بهبود کیفیت زندگی تاثیر داشته است. Belkin WeMo امکاناتی در خانه هوشمند محسوب می‌شود که با دو دستگاه‌ WeMo Switch و WeMo Motion با اتصال به ‌ Wi-Fi در گوشی‌های هوشمند از راه دور وسایل خانگی را کنترل می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

در نمایشگاه CES شرکت Dell خبر از ارائه‌ی صفحه‌نمایشی با دقت 8K Ultra HD در اندازه‌ی ۳۲ اینچ داد. این صفحه‌نمایش طبق برنامه قرار است در ۲۳ مارس با قیمت ۴۹۹۹ دلار عرضه گردد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند