محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

Apple قصد دارد از MacBook Pro، پانزده اینچی جدید خود باپردازنده‌های سری Kaby Lake شرکت Intel و RAM کلاس دسکتاپ، رونمایی کند. یکی از تحلیلگران در یک یادداشت پژوهشی عنوان کرد که MacBook Pro پانزده اینچی محصول قابل توجه و باز طراحی شده‌ی سال جاری است. وی افزود این سیستم از RAM 32GB بهره برده و در سه ماهه‌ی چهارم وارد بازار می‌شود. به احتمال زیاد ویژگی‌ Touch Bar آن مانند مدل ۲۰۱۶ MacBook Pro به روز رسانی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

به نظر می‌رسد شایعات درست بوده و خالق Android یعنی Andy Rubin، دوباره به دنیای گوشی‌های هوشمند با شرکت Essential Products بازگشته است. به گزارش Bloomberg، هدف شرکت Essential این است که گوشی‌های تلفن همراه و وسایل خانگی هوشمندی تحت یک پلتفرم جدید تولید کرده و به بازار عرضه کند. همچنین این شرکت قرار است اواسط سال جاری یک گوشی هوشمند پرچمدار را وارد بازار نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

تیم کوک مدیرعامل اپل، در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران، تمام شایعات در مورد از عدم عرضه هدفون AirPods این کمپانی را تکذیب کرد. در این کنفراس کوک اشاره کرد که این کمپانی بدون انجام آزمایش های نهایی نمی تواند محصول خود را ارائه دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

مدیرعامل کمپانی ژاپنی Nintendo، در روز جمعه از کنسول جدید Switch و سری جدید بازی Xenoblade Chronicles 2 رونمایی کرد. بازی توسط توسعه دهندگانی از کمپانی ژاپنی Monolith Soft تولید شده است. این بازی نسخه دوم بازی اکشن و نقش آفرینی Xenoblade Chronicles است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

طی چند سال گذشته در نمایشگاه CES، بدون توجه به تأثیرات اینترنت، به طور فزاینده‌ای تمام محصولات با اینترنت کار می کنند. همانطور که می‌دانید سال گذشته را با محصولاتی مانند شانه‌های هوشمند، خوشبو کننده‌ی هوای هوشمند و یا پنکه‌های سقفی هوشمند که می‌توان همه‌ی این‌ها را در وب‌سایت Amazon سفارش داد، به پایان رساندیم.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

در نمایشگاه بین المللی CES-2017 کمپانی Disney کنسول بازی ویدیویی جدید خود را ارائه کرده است. این دستگاه برای بازی های قابل اجرا برروی سیستم عامل اندروید و همچنین پخش موسیقی و ویدئو در رزولوشن 4K طراحی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

در خلال نمایشگاه بین المللی CES 2017 در لاس وگاس، کمپانی Samsung سری جدید نوت بوک بازی خود به نام Odyssey را رونمایی کرد. این سری در حال حاضر تنها در دو مدل معرفی شده که در ظاهر و برخی از ویژگی های فنی متفاوت هستند. صفحه نمایش دو مدل آن 15,6 و 17,3 اینچی و رزولوشن صفحه نمایش (Full HD (1920 × 1080 می باشد. همچنین صفحه نمایش این دو محصول به ویژگی ضد تابش خیره کننده مجهز شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

سیستم CarPlay بی‌سیم Apple که یک سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی به سبک iOS است، از زمان انتشار iOS 9 امکان برقراری ارتباط بی‌سیم با گجت‌های مورد پشتیبانی را داشته اما این قابلیت تاکنون به یک مدل واحد BMW محدود شده است. این در حالی است که ماه آینده با معرفی یک سیستم جدید توسط Alpine همه چیز تغییر خواهد کرد. این سیستم با CarPlay بی‌سیم، در ماه فوریه با قیمت ۹۰۰ دلار در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب