محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

اگر شما نیز ازجمله کسانی هستید که طی چند ماه گذشته اخبار مربوط به شرکت GoPro و مسائل پیش‌آمده برای دو محصول آن، Karma و Hero5 را دنبال می‌کنید، احتمالاً متعجب نخواهید شد که اگر بدانید این شرکت متحمل ضرری 116 میلیون دلاری شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

Apple در نظر دارد پردازنده‌ی جدیدی را برای سری لپ‌تاپ Mac خود طراحی کند که در حالت Sleep انرژی کم‌تری مصرف کند. این چیپ قرار است طوری طراحی گردد که در حالت Sleep بتواند به‌روزرسانی‌ها را انجام و ایمیل کاربر را چک نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

برند تایوانی Acer متخصص در تولید لوازم الکترونیکی منزل، به تازگی نسخه جدیدی از مانیتور 43 اینچی با نام ET43OK را رونمایی کرده است. از نظر کاربران این مانیتور یک محصول ایده آل است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

KDE یکی از محیط‌های گرافیکی رومیزی محبوب دنیای GNU/Linux است که اخیرا تیم توسعه‌ی آن با همکاری Slimbook، شرکت سازنده‌ی رایانه‌های شخصی اسپانیایی، در تلاش برای تولید لپ‌تاپی ویژه‌ با نام KDE Neon برآمده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

تاکنون اطلاعات بسیاری درباره‌ی کنسول Switch شرکت Nintendo منتشر شده است. این کنسول در تاریخ ۳ مارس با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شد. وزن آن ۳۸۹ گرم و امکان پشتیبانی از استاندارد شبکه‌ی بی‌سیم IEEE 802.11 ac را دارا می‌باشد. اما تا پیش از این مشخصات پردازشی این کنسول ۱۳.۹ میلی‌متری، فاش نشده بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
بهناز زادبخش۰:۲۱ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ بهمن

شرکت "هنسون رباتیک" برای اولین بار، رباتی به شکل پرفسور "آلبرت انیشتن" طراحی کرده که می تواند به بچه ها درس علوم را آموزش دهد. "ربات انیشتین" می تواند راه برود و حرکات چشم و سر و صورت خود را همچون انسان تکان دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ بهمن

بُردهای Raspberry Pi برای پروژه‌های do It Yourself بسیار مناسب می‌باشند اما آن‌ها را به ندرت برای انجام وظایف سخت‌تر و قوی‌تر استفاده می‌کنند. حال ASUS دستگاهی با قابلیت‌های بهتر به نام Tinker Board عرضه کرده که تقریباً از لحاظ اندازه شبیه به Pi است و از پردازنده‌‌ی Rockchip چهار هسته‌ای، با قدرت پخشِ 4K و فایل‌های صوتی ۲۴ بیت بهره می‌برد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند