محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

به تازگی شرکت ASUS یک بُرد مشابه Raspberry Pi اما پرقدرت‌تر به نام Tinker Board معرفی کرده است. در نگاه اول، بُرد مذکور بسیار شبیه به کارت‌های کامپیوتر دیگر به نظر می‌رسد اما مبتنی بر SOCا Rockchip RK3288 بوده و از چهار هسته‌ی پردازشی ARM Cortex-A17 با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه LPDDR3 دوکاناله، LAN گیگابیتی، اتصال EDR Bluetooth 4.0، ارتباط Wi-Fi منطبق بر استاندارد 802.11 b/g/n، چهار درگاه USB 2.0 و هِدر داخلی ۴۰ پینی با ۲۸ پین GPIO برخوردار است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

کمپانی Sony با به روزرسانی PlayStation VR قابلیت نمایش فیلم های YouTube 360 را به این کنسول افزوده است. در نسخه به روزرسانی این هدست واقعیت مجازی آیتم های جدید برای کاربران اضافه شده است. PlayStation VR از زمان عرضه تاکنون بازخورد مثبتی را از بازدیدکنندگان و منتقدان دریافت کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

توسعه دهنده لوازم جانبی کامپیوتر Logitech، اعجوبه موس بازی جدید G203 را معرفی کرده است که به RGB نور پس زمینه مجهز شده است. این دستگاه قادر به تغییر رنگ به تعداد 16.8 میلیون طیف از رنگ های مختلف است. ابعاد این موس 62х38x117 میلی متر و وزن آن 85 گرم است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

دستگاه‌های مسیریاب دوچرخه مورد جدیدی نیستند، اما Beeline نوع دیگری از GPS دوچرخه است. دستگاه بلوتوث به دوچرخه‌سواران مسیر مستقیم به محل مورد نظرشان را نشان نمی‌دهد، اما در عوض به آنها خاطرنشان می‌کند که در مسیر تقریبی درست قرار دارند و اینکه چه مقدار از مسیر باقی مانده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

کمپانی چینی Xiaomi، تابستان سال گذشته اولین نوت بوک خود را به بازار معرفی کرد که خوشبختانه با موفقیت و محبوبیت بالایی در میان کاربران مواجه شد. در حال حاضر توسعه دهندگان این کمپانی در حال کار بر روی مدل جدیدی از Xiaomi Mi Notenbook Air هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

دستگاه‌های اتاق نشیمن Vizio در حال حاضر به خوبی با خدمات Google عمل می‌کنند و اکنون شما می‌توانید از کنترل صوتی Google برای آن‌ها استفاده کنید. شایان ذکر است، فقط دستگاه‌های مجهز به SmartCast این شرکت از جمله تلویزیون‌های اخیر، soundbar‌ها و اسپیکرها از Google پشتیبانی می‌کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

همانطور که می‌دانید، سری جدید گوشی‌های بسیار ارزان Android با نام Android One در سال ۲۰۱۴ با همکاری چند شرکت نه چندان مطرح اما با نظارت Google ساخته شد. با این حال، Google انتظار دارد ابتکار دیگری را به اجرا درآورد و به نقل از The Information، ادعا می‌کند ما می‌توانیم حداقل یک دستگاه گوشی تاییدشده را در نیمه اول ۲۰۱۷ داشته باشیم.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

همان‌طور که Amazon ،Apple و دیگر شرکت‌ها، از استراتژی نرم‌افزار‌های خانه‌های هوشمند، هاب و دستگاه‌های جدید بهره می‌برند، Google نیز با حفظ جاه‌طلبی‌های خود دگرگونی‌هایی در سیستم دمای خانه‌ ایجاد کرده است. همانطور که می‌دانید، این شرکت محصولی ارائه داده است که با آن می‌توان دمای خانه را برای ساعت‌ها و روزهای مختلف برنامه‌ریزی کرد.

ادامه مطلب