محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

نوآوری در ابزار دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و این بار AOC مانیتوری با طراحی زیبا با نام AOC P2779VC و سیستم شارژ بی سیم عرضه کرده است. استفاده ماتریس PLS که از تکنولوژی های ابداعی سامسونگ است، در این دستگاه اجازه می دهد تا تصویر مانیتور از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

Intel و Amazon می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک بر روی تولید محصولات خانگی هوشمند کار کنند. به طور مشخص ماحصل این همکاری ارائه‌ی طرح مرجع ساخت اسپیکر هوشمند با پردازنده‌ی Intel و دستیار هوشمند صوتی Alexa برای استفاده‌ی سایر شرکت‌ها خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

Amazon روز جاری اعلام داشت که طرح جدیدی از سرویس رایانش ابری با نام F1 ارائه می‌دهد که مبتنی بر FGPA است. هدف این طرح ارائه‌ی سرویسی به کاربران رایانش ابری است تا بر اساس نیازشان پردازنده‌ را بهینه و طراحی کنند. این امر باعث بالاتر رفتن سرعت پردازش و پاسخ‌دهی به سرویس مذکور به نسبت CPU/GPUهای سنتی می‌گردد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

George Hotz در تلاش است تا تحول بزرگی در مسیر وسایل نقلیه‌ی خودران ایجاد کند، اما شاید مسیری غیر معمول را برای این کار برگزیده باشد. شرکت وی با نام Comma.ai با مشکلات تنظیم مقرراتی مواجه شده و در تلاش برای یافتن راه دیگری برای رسیدن به اهدافش است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

در رویداد re:Invent، ارائه‌دهنده‌ی سرویس رایانش ابری Amazon از نسل جدیدی از جعبه‌های انتقال داده‌ی خود با نام Snowball رونمایی کرد. اولین نسخه‌ سال گذشته با ظرفیت ۵۰ ترابایت معرفی شده بود. سپس در آوریل سال جاری نسخه‌ی ۸۰ ترابایتی آن نیز رونمایی شد. اما Amazon این‌بار در نسخه‌ی جدید تصمیم گرفته است تا منابع پردازشی را افزایش دهد که این امر دست شرکت‌هایی که به Snowball احتیاج دارند، بازتر از قبل خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

برخلاف انتظارات، Microsoft یک هفته زودتر اقدام به ارسال سفارشات کامپیوتر Surface Studio به خریداران کرد. این اقدام، فرصتی را برای کارشناسان iFixit فراهم آورد تا با کالبدشکافی کامپیوتر همه‌کاره‌ی این شرکت بتواند نگاه دقیق‌تری به جزئیات سخت‌افزاری آن داشته باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

Amazon همچنان در مرحله‌ی فروش موفقیت آمیز اسپیکرهای Echo خود قرار دارد. نسل آینده‌ی Echo احتمالا برخلاف مدل‌های قبلی، دارای قیمتی بالاتر خواهد بود و به همراه صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

همانطور که می‌دانید بازی Final Fantasy XV، اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ با اسم Final Fantasy Versus XIII برای کنسول PlayStaion 3 معرفی شده بود. اما روند تولید این بازی با مشکلات زیادی مواجه شد و سازندگان نتوانستند این عنوان را در آن زمان برای PS3 تولید کنند. چند سال پیش، این بازی با اسم Final Fantasy XV برای Xbox One و PlayStation 4 عرضه ‌شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند