محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ اسفند

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، موتو جی ۳۰ که کیفیت بیشتری در مقایسه با موتو جی ۱۰ دارد، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۲ است و بنابراین با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگار نیست. ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای ۴ دوربین است که دقت لنز اصلی آن به ۶۴ مگاپیکسل می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ بهمن

به گزارش زومیت، گوشی بعدی بلک‌بری با صفحه‌کلید فیزیکی و پشتیبانی از 5G، در سال جاری میلادی توسط OnwardMobility تولید و عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ بهمن

به گزارش مهر به نقل از ورج، نمایشگر کوچک این گوشی جدید یک اینچی است و در کنار دوربین‌های پشتی گوشی قرار دارد. ممکن است این نمایشگر کوچک با هدف تسهیل دسترسی به برخی برنامه‌ها طراحی شده باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، وان پلاس در طی سال‌های اخیر سعی کرده تا گوشی‌هایی مجهز به دوربین‌های پیشرفته را به بازار عرضه کند. گوشی‌هایی که در کنار برخورداری از مشخصات فنی قابل‌قبول، از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

به گزارش مهر به نقل از اپل اینسایدر، ویلیام یانگ یکی از تحلیلگران مؤسسه مالی جی پی مورگان ادعا می‌کند احتمالاً اپل در سه ماهه آینده ۲۰۲۱ میلادی تولید آیفون ۱۲ مینی را متوقف می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، طبق اطلاعاتی که در صفحه رسمی‌هواوی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، گوشی تاشوی جدید این شرکت در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) معرفی خواهد شد.

ادامه مطلب