محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۵ فروردين

به گزارش دیجیاتو، هواوی در ماه‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شده‌اند که طراحی پنل جلویی و پشتی این پرچمدار گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳ فروردين

به گزارش دیجیاتو، امروز جدیدترین پرچمدارهای وان پلاس معرفی می‌شوند و حالا شاهد افشای قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R هستیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش SamMobile و دیجی‌کالا‌مگ، سال ۲۰۲۰ سال سختی برای صنعت تلفن همراه بود و شرکت‌های سازنده‌ی گوشی در دنیا مجبور بودند که به‌سرعت خود را با شرایط پیش آمده تطابق دهند تا بتوانند که بهترین عملکرد را در وضعیت بد این بازار داشته‌ باشند.
می‌توان گفت که اکنون مدت‌هاست که بسیاری از کاربران به جای انتخاب گوشی‌های پرمیوم به سراغ خرید گوشی‌های میان‌رده می‌روند. نگاهی به گوشی‌های میان‌رده‌ با سیستم عامل اندروید نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۰ گوشی گلکسی A51 توانست عنوان موفق‌ترین گوشی جهان را به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش زومیت، اعضای تیم انتوتو پس از بالا بودن شبهه‌آور امتیاز ریلمی GT بررسی دقیقی روی آن انجام دادند و متوجه تقلب ریلمی شدند. در نتیجه‌ این گوشی در انتوتو موقتا مسدود شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اطلاعات منتشر شده از جلسه سالانه مدیر عامل سامسونگ با سرمایه گذاران و همچنین اطلاع منابع آگاه نشان می‌دهد ظاهرا سامسونگ در سال جاری میلادی به دلیل مشکل تامین تراشه نمی‌تواند نسل جدید گلکسی نوت را معرفی و به بازار عرضه کند. کره‌ای‌ها احتمالا فصل تابستان از گوشی هوشمند تاشو جدید و در فصل پاییز از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE ‌رونمایی خواهند کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ اسفند

به گزارش زومیت، اطلاعاتی در مورد سیستم شارژ شدن باتری گوشی هوشمند وان‌پلاس 9 پرو منتشر شده که طبق آن‌، پرچم‌دار شرکت چینی در حالت با سیم تنها به ۲۹ دقیقه برای شارژ کامل نیاز دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

به گزارش آی‌تی‌ایران، اپل در سال ۲۰۱۷ دست به یک خانه‌تکانی بزرگ در طراحی گوشی‌های آیفون خود زد و آیفون ۱۰ یا همان آیفون ایکس را مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی جدید معرفی کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

شیائومی Mi 10s پس چند شایعه، رسما رونمایی شد. شیائومی می ۱۰ اس با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ارایه می شود، تراشه که حتی به آن Snapdragon 865 plus plus می گویند، به این معنی که یک ارتقا کوچک روی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است.
خب واضح است که چون این دستگاه پیشوند سری شیائومی Mi 10 را دارد، بنابراین ویژگی های زیادی را از این سری به ارث ببرد. تنها ویژگی جدید در اینجا احتمالا اسنپدراگون ۸۷۰ آن است. این تراشه همانند Snapdragn 865 از معماری ۷ نانومتر استفاده می کند اما کلاک بالاتری دارد.

ادامه مطلب