محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش زومیت، سامسونگ در روز ۸ اردیبهشت‌ مراسمی برگزار خواهد کرد و به ‌احتمال زیاد، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ سامسونگ در جریان آن معرفی خواهند شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ فروردين

اپل سال آینده چهار مدل آیفون جدید تولید و عرضه می‌کند که دوربین‌های بهتری خواهند داشت، اما خبری از عرضه آیفون مینی جدید نخواهد بود.

به نقل از سی ان بی سی، آیفون‌های جدید اپل با نمایشگرهای ۶.۷ و ۶.۱ اینچی عرضه می‌شوند و هر یک از این دو مدل با سخت افزار و امکانات پیشرفته و معمولی در دسترس قرار می‌گیرند.

آیفون‌های مینی به علت قیمت پایین در میان قشر خاصی از خریداران این گوشی اپل طرفدار داشتند، اما تحول جدید نشان می‌دهد اپل به جلب نظر این افراد اهمیت چندانی نمی‌دهد. آخرین بار آیفون ۱۲ مینی در سال ۲۰۲۰ و بعد از مدت‌ها انتظار برای عرضه یک آیفون کوچک تازه عرضه شد.

برخی تحلیلگران معتقدند فروش کمتر آیفون مینی در سال‌های گذشته در مقایسه با آیفون‌هایی که نمایشگرهای بزرگ‌تر و باتری‌های قدرتمندتر دارند، باعث این تصمیم اپل شده است. گفته می‌شود آیفون‌های ۲۰۲۲ دارای حسگرهای بهتر برای تصویربرداری باکیفیت ۴۸ مگاپیکسل و فیلم برداری با دقت ۸K هستند.

همچنین ادعا شده اپل در سال ۲۰۲۳ آیفون‌هایی با لنزهای تله فوتو برای زوم بیشتر و تشخیص هویت بهتر عرضه می‌کند. پیش از این ادعا شده بود اپل در این سال هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز با ۱۵ دوربین تولید می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به گزارش دیجیاتو، شیائومی و لنوو قصد دارند تا پایان سال جاری میلادی چندین مدل تبلت به بازار عرضه کنند. براساس توییت‌ جدیدی، ‌شیائومی احتمالا سه مدل تبلت جدید با بهره‌مندی از چیپست‌های سری ۸۰۰ اسنپدراگون کوالکام در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

نسل جدید صفحه نمایش که قرار بود یکی از ویژگیهای برجسته مدل پیشرفته آی پد پرو باشد، با مشکل تولید روبرو شده که ممکن است به کمبود عرضه این محصول جدید منتهی شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به گزارش دیجیاتو، یک آیفون ۱۱ پرو که لوگوی اپل در موقعیت نادرستی در پنل پشتی آن قرار گرفته بود، ظاهرا با قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شده است. تصویر این محصول که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، دارای لوگویی مایل به سمت راست بدنه و کمی زاویه‌دار است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به گزارش دیجیاتو، گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی وب‌سایت «The Elec» حاکی از آن است که سامسونگ اواسط سال ۲۰۲۱ دو گوشی تاشو جدید روانه بازار می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ در ژوئیه (تیر - مرداد) امسال رسما معرفی شوند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند