محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ اسفند

گلکسی A52 5G هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود، اما حالا یک خرده‌فروشی در عربستان سعودی این گوشی را عرضه کرده و مشخصات فنی کامل آن را به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ اسفند

طبق گزارش یکی از تحلیلگران محصولات اپل، آیفون تاشو ۲۰۲۳ به بازار می آید و احتمالا نمایشگر آن در حالت باز به اندازه یک آی پد مینی خواهد بود.
به نقل از ورج، شایعات درباره ساخت یک آیفون تاشو، خبر جدیدی نیست. اما این بار «مینگ چی کو»، تحلیلگر مشهور محصولات اپل اطلاعات تازه ای را منتشر کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند که طبق گزارشی جدید، از مودم 5G اسنپدراگون X60 بهره می‌برند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، گوشی یادشده با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگار بوده و همراه با دو گوشی دیگر به نام‌های ردمی کی ۴۰ پرو و ردمی ۴۰ پرو پلاس عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ اسفند

به گزارش دیجیاتو، شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی نوت رونمایی می‌کند. این کمپانی در کنار گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو، ردمی نوت ۱۰ پرو مکس را هم معرفی خواهد کرد که حالا برخی مشخصات آن افشا شده‌اند.

ادامه مطلب