محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

سامسونگ به دنبال ارائه محصولات و خدماتی به مشتریان خود است که هر روز آنها را هیجان‌انگیز کند. بخشی مهم از این روند، ارائه نوآوری‌هایی است که بتواند در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی ما تاثیرگذار باشد.
ما در این مسیر از سه اصل در طراحی‌های خودمان استفاده می‌کنیم: کاهش، جایگزینی، بازیافت. همین اصول توانست ما را به سمت تغییراتی تاثیرگذار در طراحی بسته‌بندی محصولات سری گلکسی S برساند. سامسونگ تلاش کرده است تا روند بسته‌بندی محصولات خود را در هر سطحی از کیفیت بسته‌بندی تا مواد مورد استفاده، بهینه‌سازی کرده و روندهایی سازگار با حفظ محیط زیست را در پیش بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، توییتر اکانت جدیدی که به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا تعلق داشت را معلق کرد.
اکانت جدید که @DJTDesk نام داشت، صبح روز پنج شنبه به دلیل نقض مقررات توییتر معلق شد.
سخنگوی توییتر در بیانیه ای به بیزنس اینسایدر گفت: همان طور که در سیاست دور زدن ممنوعیت توییتر تاکید شده است، این شبکه اجتماعی درباره اکانتهایی که نیت آشکار آنها جایگزین شدن یا تبلیغ محتوای مرتبط با اکانتهای مسدود شده است، اقدام می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

هیات نظارت فیس‌بوک رای ممنوعیت ترامپ در این شبکه اجتماعی را تایید کرد اما این هیأت اعلام کرد فیس‌بوک نباید بدون استانداردهای واضح حساب کاربری ترامپ را برای مدتی نامشخص ممنوع کند.
به نقل از رویترز، هیأت نظارت فیس‌بوک ممنوعیت دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی را تأیید اما اعلام کرد ممنوعیت دائم وی اشتباه بوده و بازه زمانی ۶ ماهه‌ای برای واکنش مناسب تعیین کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، اچ‌تی‌سی از برگزاری کنفرانس اختصاصی وایوکان 2021 (Vivecon 2021) در تاریخ 11 و 12 ماه مه (21 و 22 اردیبهشت) و رونمایی از نسل جدید هدست‌‌های واقعیت مجازی خود در این رویداد خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش زومیت، آمار جدید مؤسسه‌ی کانالیس نشان می‌دهد AWS آمازون همچنان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های ابری در دنیا است. مایکروسافت آژور و گوگل در رتبه‌‌های دوم و سوم قرار دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش زومیت، بر اساس گزارش‌ها، جان جاستیس که وظایفی همچون نایب‌رئیسی و مدیریت بخش محصولات گوگل استادیا را داشت، از گوگل جدا شده است.
یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات دنیای بازی طی چند سال گذشته را می‌توان معرفی پلتفرم گوگل استادیا دانست که البته از زمان شروع به فعالیت تاکنون با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است؛ برای مثال می‌توان به جدا شدن شخصیت‌های مطرح از بخش استادیا اشاره کرد که یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، جید ریموند است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، ای‌بی (eBay) در خبری اعلام کرد که به دنبال فراهم‌سازی بستر پذیرش رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت در این پلتفرم است. این شرکت همچنین گفت می‌خواهد به نحوی پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT را به سیستم خود اضافه کند.
شرکت ای‌بی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده به‌زودی امکان پرداخت با رمزارزها را در پلتفرم خود فراهم می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما همواره به دنبال مناسب‌ترین روش‌های پرداخت هستیم و به ارزیابی‌های لازم در این زمینه ادامه می‌دهیم. در حال حاضر برنامه‌ای برای پذیرش رمزارزها اجرا نشده، اما این فناوری را زیر نظر خواهیم گرفت.»

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم، مرکز توسعه خدمات پردازش ابری Cloud گوگل که از زیرمجموعه‌های شرکت آلفابت محسوب می‌شود؛ هنوز نتوانسته خود را از وضعیت قرمز خارج کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند