محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، این سرمایه‌گذاری از سوی اپل در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت در طی چهار سال اخیر، حدود 450 میلیون دلار را به این شرکت آمریکایی پرداخت کرده است. در بیانیه اپل آمده که این سرمایه‌گذاری به منظور توسعه ظرفیت‌های تولیدی کورنینگ در امریکا و همچنین کمک به تحقیق و توسعه برای استفاده از نوآوری‌های جدید اختصاص یافته تا اینن شرکت بتواند طول عمر و دوام بالایی را برای محصولات خود به ارمغان آورد.
در حال حاضر، شرکت کورنینگ تولید انواع محافظ صفحه نمایش برای دستگاه‌های مختلف اپل از جمله آیفون، آیپد و اپل واچ را برعهده دارد. سابقه همکاری میان این دو شرکت به سال‌های نخست تولید گوشی‌های آیفون برمی‌گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش زومیت، نوکیا سرویسی بر پایه‌ی بلاک چین توسعه داده است که انتقال داده را به روش ایمن ممکن می‌کند. از این سرویس برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هم استفاده خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

سامسونگ به منظور حفظ احتیاط در شرایط کرونایی، در نمایشگاه MWC ۲۰۲۱ بارسلون حضور فیزیکی نخواهد داشت.
سخنگوی سامسونگ به رویترز گفت: سلامت و ایمنی کارمندان، شرکا و مشتریان اولویت شماره یک این شرکت است بنابراین ما تصمیم گرفتیم از حضور فیزیکی در نمایشگاه امسال MWC کنار برویم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

فیس بوک در واکنش به هشدار یک رگولاتور آلمانی درباره غیرقانونی بودن شیوه اخیرش برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران، دستور داد واتس‌اپ گردآوری اطلاعات آلمانی ها را متوقف کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

طبق لایحه ای جدید در انگلیس شرکت های فناوری که نتوانند محتوای مخرب را حذف و محدود کنند با جریمه ای تا سقف ۱۸ میلیون پوند و کاهش دسترسی روبرو می شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) در پیامی، "تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز" را به عنوان شعار روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی اعلام کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

مدیرعامل بزرگترین سازنده خودروهای برقی می‌گوید به دلیل ملاحظات موجود درباره اثر منفی بیت‌کوین بر تغییر اقلیم، شرکت تسلا فعلا این رمزارز را برای فروش خودروهایش نمی‌پذیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

رئیس جمهور آمریکا باتوجه به حملات سایبری دستوری اجرایی برای بهبود اشتراک گذاری اطلاعات بین سازمان‌ها و ارتقای واکنش به نفوذهای امنیتی امضا کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند